A Gyermekétkeztetési Alapítvány is csatlakozott a Giving Tuesday 2022 mozgalomhoz
A Gyermekétkeztetési Alapítvány (GYEA) is csatlakozott a Giving Tuesday 2022 mozgalomhoz.

A Black Friday költekezésével szembeni alternatíva van fókuszban
Az #AdakozóKedd nemzetközi nevén #GivingTuesday egy globálisan terjedő mozgalom, melynek célja, hogy legyen egy nap, amikor minden az adományozásról, a jótékony cselekedetekről szól. A mozgalom a Black Friday ellensúlyozására született, felhívja a figyelmet a felelős adományozásra, és a jótékonyságra.
A részletes eseményleírásról weboldalukon, közösségi oldalaikon, vagy emailben a info@gyea.hu tájékozódhatnak.
OS
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >