A gyermekéhínség ellen harcol a Dole Food
A Dole Food megújította partnerségét a No Kid Hungry kampánnyal, amelynek célja, hogy véget vessen a gyermekéhezésnek az Egyesült Államokban.

A járvány jelentősen megnehezítette a kampány célitűzéseit
Az együttműködés kertében A Dole Food zöldségeket és gyümölcsöket juttat el a leginkább érintett településekre szerte az államokban, valamint biztosítja, hogy a rászoruló gyerekek naponta háromszor tudjanak étkezni.
A Dole Food partnersége a kampánnyal 2020 nyarán kezdődött, amikor a Covid hatására sok millió gyermek maradt étel nélkül, miután bezárták az óvodákat és az iskolákat, ahol ingyenesen étkezhettek.
Noha az ENSZ célja az, hogy 2030-ra egyetlen éhező gyermek se legyen a világon, a járvány erőteljesen megakasztotta ennek elérését.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >