A gyermekéhínség ellen harcol a Dole Food
A Dole Food megújította partnerségét a No Kid Hungry kampánnyal, amelynek célja, hogy véget vessen a gyermekéhezésnek az Egyesült Államokban.

A járvány jelentősen megnehezítette a kampány célitűzéseit
Az együttműködés kertében A Dole Food zöldségeket és gyümölcsöket juttat el a leginkább érintett településekre szerte az államokban, valamint biztosítja, hogy a rászoruló gyerekek naponta háromszor tudjanak étkezni.
A Dole Food partnersége a kampánnyal 2020 nyarán kezdődött, amikor a Covid hatására sok millió gyermek maradt étel nélkül, miután bezárták az óvodákat és az iskolákat, ahol ingyenesen étkezhettek.
Noha az ENSZ célja az, hogy 2030-ra egyetlen éhező gyermek se legyen a világon, a járvány erőteljesen megakasztotta ennek elérését.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >