A gyermekéhínség ellen harcol a Dole Food
A Dole Food megújította partnerségét a No Kid Hungry kampánnyal, amelynek célja, hogy véget vessen a gyermekéhezésnek az Egyesült Államokban.

A járvány jelentősen megnehezítette a kampány célitűzéseit
Az együttműködés kertében A Dole Food zöldségeket és gyümölcsöket juttat el a leginkább érintett településekre szerte az államokban, valamint biztosítja, hogy a rászoruló gyerekek naponta háromszor tudjanak étkezni.
A Dole Food partnersége a kampánnyal 2020 nyarán kezdődött, amikor a Covid hatására sok millió gyermek maradt étel nélkül, miután bezárták az óvodákat és az iskolákat, ahol ingyenesen étkezhettek.
Noha az ENSZ célja az, hogy 2030-ra egyetlen éhező gyermek se legyen a világon, a járvány erőteljesen megakasztotta ennek elérését.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyenge közepes diótermés: már karácsonyra importdióra szorulhat Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

