A gyermekéhínség ellen harcol a Dole Food
A Dole Food megújította partnerségét a No Kid Hungry kampánnyal, amelynek célja, hogy véget vessen a gyermekéhezésnek az Egyesült Államokban.

A járvány jelentősen megnehezítette a kampány célitűzéseit
Az együttműködés kertében A Dole Food zöldségeket és gyümölcsöket juttat el a leginkább érintett településekre szerte az államokban, valamint biztosítja, hogy a rászoruló gyerekek naponta háromszor tudjanak étkezni.
A Dole Food partnersége a kampánnyal 2020 nyarán kezdődött, amikor a Covid hatására sok millió gyermek maradt étel nélkül, miután bezárták az óvodákat és az iskolákat, ahol ingyenesen étkezhettek.
Noha az ENSZ célja az, hogy 2030-ra egyetlen éhező gyermek se legyen a világon, a járvány erőteljesen megakasztotta ennek elérését.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatos húsfogyasztásról indít kampányt a NAK a Remény farmról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >