A gyerekeknek szól az Esselunga új kereskedelmi márkája
Az Esselunga olasz szupermarketlánc új, a Walt Disney Company Italiával együttműködésben létrehozott CheJoy márkájával a gyerekeket szólítja meg. A négy évnél idősebbek számára fejlesztett termékek, amelyek között megtalálhatók a reggeli cereáliák, joghurtok, gyümölcslevek és snackek, a gyerekek napi tápanyagszükségletét hivatottak fedezni. A termékek receptjei megfelelnek a Disney előírásainak – elsősorban biotermesztésből származó nyersanyagokat használ mesterséges színezék és aromák hozzáadása nélkül –, csomagolásuk pedig valamely Disney-, Marvel- vagy Star Wars-karaktert idézi.
A projekttel az Esselunga célja, hogy a gyerekeknek minőségi, ám izgalmas termékeket kínáljanak, a szülőknek pedig segítséget nyújtsanak a gyermekek kiegyensúlyozott táplálásában.
Kapcsolódó cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >