A gyerekeknek szól az Esselunga új kereskedelmi márkája
Az Esselunga olasz szupermarketlánc új, a Walt Disney Company Italiával együttműködésben létrehozott CheJoy márkájával a gyerekeket szólítja meg. A négy évnél idősebbek számára fejlesztett termékek, amelyek között megtalálhatók a reggeli cereáliák, joghurtok, gyümölcslevek és snackek, a gyerekek napi tápanyagszükségletét hivatottak fedezni. A termékek receptjei megfelelnek a Disney előírásainak – elsősorban biotermesztésből származó nyersanyagokat használ mesterséges színezék és aromák hozzáadása nélkül –, csomagolásuk pedig valamely Disney-, Marvel- vagy Star Wars-karaktert idézi.
A projekttel az Esselunga célja, hogy a gyerekeknek minőségi, ám izgalmas termékeket kínáljanak, a szülőknek pedig segítséget nyújtsanak a gyermekek kiegyensúlyozott táplálásában.
Kapcsolódó cikkeink
Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >