A gyerekeknek szól az Esselunga új kereskedelmi márkája
Az Esselunga olasz szupermarketlánc új, a Walt Disney Company Italiával együttműködésben létrehozott CheJoy márkájával a gyerekeket szólítja meg. A négy évnél idősebbek számára fejlesztett termékek, amelyek között megtalálhatók a reggeli cereáliák, joghurtok, gyümölcslevek és snackek, a gyerekek napi tápanyagszükségletét hivatottak fedezni. A termékek receptjei megfelelnek a Disney előírásainak – elsősorban biotermesztésből származó nyersanyagokat használ mesterséges színezék és aromák hozzáadása nélkül –, csomagolásuk pedig valamely Disney-, Marvel- vagy Star Wars-karaktert idézi.
A projekttel az Esselunga célja, hogy a gyerekeknek minőségi, ám izgalmas termékeket kínáljanak, a szülőknek pedig segítséget nyújtsanak a gyermekek kiegyensúlyozott táplálásában.
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a saját márkák az európai élelmiszerboltok polcain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szárnyalnak a saját márkák Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: szeptemberben a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament új, szigorúbb meghatározást fogadott el a hús definíciójára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mézpróba 2025 – Rekorddíjak és küzdelmes év a hazai méhészeknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >