A gyerekeknek szól az Esselunga új kereskedelmi márkája
Az Esselunga olasz szupermarketlánc új, a Walt Disney Company Italiával együttműködésben létrehozott CheJoy márkájával a gyerekeket szólítja meg. A négy évnél idősebbek számára fejlesztett termékek, amelyek között megtalálhatók a reggeli cereáliák, joghurtok, gyümölcslevek és snackek, a gyerekek napi tápanyagszükségletét hivatottak fedezni. A termékek receptjei megfelelnek a Disney előírásainak – elsősorban biotermesztésből származó nyersanyagokat használ mesterséges színezék és aromák hozzáadása nélkül –, csomagolásuk pedig valamely Disney-, Marvel- vagy Star Wars-karaktert idézi.
A projekttel az Esselunga célja, hogy a gyerekeknek minőségi, ám izgalmas termékeket kínáljanak, a szülőknek pedig segítséget nyújtsanak a gyermekek kiegyensúlyozott táplálásában.
Kapcsolódó cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >