A gyengénlátó vásárlókat támogató új on-pack technológiát vezet be a Coca-Cola az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 03. 09:22

Az italgyártók közül elsőként a Coca-Cola vezet be látássérült vásárlóknak szánt technológiát csomagolásán.

A NaviLens-szel együttműködve az FMCG-óriás a karácsonyi 24x330ml-es és 30x330ml-es multipack kiszerelésű dobozos üdítőital csomagolásokon a vásárlók mobiltelefonjával beolvasható kódot helyez el. A kód segítségével a vásárlók akár négy méteres távolságból is hozzájutnak a címkeinformációkhoz még akkor is, ha nem fókuszálnak.

A Coca-Cola kereskedelmi fejlesztésért felelős alelnöke, Martin Attock szerint a márka „büszke arra, hogy idén a NaviLens-szel együttműködve a Coca-Colat a vásárlók még szélesebb köre számára teszi elérhetővé”. Hozzátette, hogy a technológia „óriási változást hoz az Egyesült Királyságban élő jelenleg kétmillió látássérült ember számára”.

A hír a Kellogg’s hasonló témájú bejelentése nyomán került napvilágra, miszerint a cereáliáiról ismert cég olyan technológiát fog véglegesen beépíteni gabonapelyhes dobozaiba, amely segítségével azok a vakok és gyengénlátók számára is hozzáférhetővé válnak. Az új dobozokon található egyedi kódot könnyedén felismerve bármely okostelefon lejátssza a címkeinformációkat a látássérült vásárlóknak.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink