A gyengénlátó vásárlókat támogató új on-pack technológiát vezet be a Coca-Cola az Egyesült Királyságban
Az italgyártók közül elsőként a Coca-Cola vezet be látássérült vásárlóknak szánt technológiát csomagolásán.
A NaviLens-szel együttműködve az FMCG-óriás a karácsonyi 24x330ml-es és 30x330ml-es multipack kiszerelésű dobozos üdítőital csomagolásokon a vásárlók mobiltelefonjával beolvasható kódot helyez el. A kód segítségével a vásárlók akár négy méteres távolságból is hozzájutnak a címkeinformációkhoz még akkor is, ha nem fókuszálnak.
A Coca-Cola kereskedelmi fejlesztésért felelős alelnöke, Martin Attock szerint a márka „büszke arra, hogy idén a NaviLens-szel együttműködve a Coca-Colat a vásárlók még szélesebb köre számára teszi elérhetővé”. Hozzátette, hogy a technológia „óriási változást hoz az Egyesült Királyságban élő jelenleg kétmillió látássérült ember számára”.
A hír a Kellogg’s hasonló témájú bejelentése nyomán került napvilágra, miszerint a cereáliáiról ismert cég olyan technológiát fog véglegesen beépíteni gabonapelyhes dobozaiba, amely segítségével azok a vakok és gyengénlátók számára is hozzáférhetővé válnak. Az új dobozokon található egyedi kódot könnyedén felismerve bármely okostelefon lejátssza a címkeinformációkat a látássérült vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >