A gyengénlátó vásárlókat támogató új on-pack technológiát vezet be a Coca-Cola az Egyesült Királyságban
Az italgyártók közül elsőként a Coca-Cola vezet be látássérült vásárlóknak szánt technológiát csomagolásán.
A NaviLens-szel együttműködve az FMCG-óriás a karácsonyi 24x330ml-es és 30x330ml-es multipack kiszerelésű dobozos üdítőital csomagolásokon a vásárlók mobiltelefonjával beolvasható kódot helyez el. A kód segítségével a vásárlók akár négy méteres távolságból is hozzájutnak a címkeinformációkhoz még akkor is, ha nem fókuszálnak.
A Coca-Cola kereskedelmi fejlesztésért felelős alelnöke, Martin Attock szerint a márka „büszke arra, hogy idén a NaviLens-szel együttműködve a Coca-Colat a vásárlók még szélesebb köre számára teszi elérhetővé”. Hozzátette, hogy a technológia „óriási változást hoz az Egyesült Királyságban élő jelenleg kétmillió látássérült ember számára”.
A hír a Kellogg’s hasonló témájú bejelentése nyomán került napvilágra, miszerint a cereáliáiról ismert cég olyan technológiát fog véglegesen beépíteni gabonapelyhes dobozaiba, amely segítségével azok a vakok és gyengénlátók számára is hozzáférhetővé válnak. Az új dobozokon található egyedi kódot könnyedén felismerve bármely okostelefon lejátssza a címkeinformációkat a látássérült vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >