A gyengénlátó vásárlókat támogató új on-pack technológiát vezet be a Coca-Cola az Egyesült Királyságban
Az italgyártók közül elsőként a Coca-Cola vezet be látássérült vásárlóknak szánt technológiát csomagolásán.
A NaviLens-szel együttműködve az FMCG-óriás a karácsonyi 24x330ml-es és 30x330ml-es multipack kiszerelésű dobozos üdítőital csomagolásokon a vásárlók mobiltelefonjával beolvasható kódot helyez el. A kód segítségével a vásárlók akár négy méteres távolságból is hozzájutnak a címkeinformációkhoz még akkor is, ha nem fókuszálnak.
A Coca-Cola kereskedelmi fejlesztésért felelős alelnöke, Martin Attock szerint a márka „büszke arra, hogy idén a NaviLens-szel együttműködve a Coca-Colat a vásárlók még szélesebb köre számára teszi elérhetővé”. Hozzátette, hogy a technológia „óriási változást hoz az Egyesült Királyságban élő jelenleg kétmillió látássérült ember számára”.
A hír a Kellogg’s hasonló témájú bejelentése nyomán került napvilágra, miszerint a cereáliáiról ismert cég olyan technológiát fog véglegesen beépíteni gabonapelyhes dobozaiba, amely segítségével azok a vakok és gyengénlátók számára is hozzáférhetővé válnak. Az új dobozokon található egyedi kódot könnyedén felismerve bármely okostelefon lejátssza a címkeinformációkat a látássérült vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >