Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A holland sörgyártó világszerte jelentős értékesítési növekedéssel kezdte az évet.
A Heineken 2007 első négy hónapjában 34,8 millió hektoliter
sört értékesített, ami 11,3 százalékkal jobb eredmény az előző évinél. Az
ázsiai térség vitte a prímet, itt 26,5 százalékos volt az értékesítési többlet,
Afrikában 17, 1 százalékkal, Kelet-és Közép-Európában 13,7 százalékkal adtak el
több sört. Az amerikai és nyugat-európai piacon a növekedés lassúbb, csupán 5,7
és 4,6 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >