Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A holland sörgyártó világszerte jelentős értékesítési növekedéssel kezdte az évet.
A Heineken 2007 első négy hónapjában 34,8 millió hektoliter
sört értékesített, ami 11,3 százalékkal jobb eredmény az előző évinél. Az
ázsiai térség vitte a prímet, itt 26,5 százalékos volt az értékesítési többlet,
Afrikában 17, 1 százalékkal, Kelet-és Közép-Európában 13,7 százalékkal adtak el
több sört. Az amerikai és nyugat-európai piacon a növekedés lassúbb, csupán 5,7
és 4,6 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >