Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A holland sörgyártó világszerte jelentős értékesítési növekedéssel kezdte az évet.
A Heineken 2007 első négy hónapjában 34,8 millió hektoliter
sört értékesített, ami 11,3 százalékkal jobb eredmény az előző évinél. Az
ázsiai térség vitte a prímet, itt 26,5 százalékos volt az értékesítési többlet,
Afrikában 17, 1 százalékkal, Kelet-és Közép-Európában 13,7 százalékkal adtak el
több sört. Az amerikai és nyugat-európai piacon a növekedés lassúbb, csupán 5,7
és 4,6 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >