Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A holland sörgyártó világszerte jelentős értékesítési növekedéssel kezdte az évet.
A Heineken 2007 első négy hónapjában 34,8 millió hektoliter
sört értékesített, ami 11,3 százalékkal jobb eredmény az előző évinél. Az
ázsiai térség vitte a prímet, itt 26,5 százalékos volt az értékesítési többlet,
Afrikában 17, 1 százalékkal, Kelet-és Közép-Európában 13,7 százalékkal adtak el
több sört. Az amerikai és nyugat-európai piacon a növekedés lassúbb, csupán 5,7
és 4,6 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >