A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League hivatalos partnere a Budweiser helyett.
A 2024/25-ös szezonban kezdődő négyéves megállapodás értelmében a Guinness lesz a „Premier League hivatalos söre”, a Guinness 0.0 pedig a „Premier League hivatalos alkoholmentes söre”.
Ez a sörmárka történetében az első globális labdarúgással kapcsolatos együttműködés, éppen a márka sikeres első félévét követően, amikor is az eladások világszerte 14%-kal nőttek.
A márka ígérete szerint a partnerség keretében „szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményeket fog kínálni”. Augusztusban új kampányplatformot indít, és a szurkolók egyszerre élvezhetik a Guinness és a Premier League nyújtotta élményt a mérkőzések napján a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben világszerte.
Az együtműködés mellett az italóriás 85,6 millió fontot invesztál a a Guinness sör főzésének 264 éve helyet adó Dublin 8-ban található történelmi St. James’s Gate-i telephelyének dekarbonizációjába.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná európai forgalmát a San Miguel
A 2023 és 2027 közötti időszakra előirányzott beruházások révén a…
Tovább olvasom >Bővíti indonéziai gyárát a Diageo
Bővíti a számos ázsiai és csendes-óceáni piacot kiszolgáló indonéziai italgyárát…
Tovább olvasom >Prága betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit
Betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit (pub crawls) a prágai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyben, személyesen tájékozódhatnak a gazdálkodók
Ismeretterjesztő, országjáró körutat szervez október-novemberben az új agrártámogatási ciklus kapcsán…
Tovább olvasom >WHO: A tápértékjelölő címkéknek az élelmiszercsomagolás front oldalán lenne a helye
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azt javasolja, hogy a tápértékre vonatkozó…
Tovább olvasom >Hamarosan megérkezik Európába a Lidl Scan&Go
Hamarosan bevezetheti a Lidl a Scan&Go funkciót Európában, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >