A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League hivatalos partnere a Budweiser helyett.
A 2024/25-ös szezonban kezdődő négyéves megállapodás értelmében a Guinness lesz a „Premier League hivatalos söre”, a Guinness 0.0 pedig a „Premier League hivatalos alkoholmentes söre”.
Ez a sörmárka történetében az első globális labdarúgással kapcsolatos együttműködés, éppen a márka sikeres első félévét követően, amikor is az eladások világszerte 14%-kal nőttek.
A márka ígérete szerint a partnerség keretében „szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményeket fog kínálni”. Augusztusban új kampányplatformot indít, és a szurkolók egyszerre élvezhetik a Guinness és a Premier League nyújtotta élményt a mérkőzések napján a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben világszerte.
Az együtműködés mellett az italóriás 85,6 millió fontot invesztál a a Guinness sör főzésének 264 éve helyet adó Dublin 8-ban található történelmi St. James’s Gate-i telephelyének dekarbonizációjába.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >