A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League hivatalos partnere a Budweiser helyett.
A 2024/25-ös szezonban kezdődő négyéves megállapodás értelmében a Guinness lesz a „Premier League hivatalos söre”, a Guinness 0.0 pedig a „Premier League hivatalos alkoholmentes söre”.
Ez a sörmárka történetében az első globális labdarúgással kapcsolatos együttműködés, éppen a márka sikeres első félévét követően, amikor is az eladások világszerte 14%-kal nőttek.
A márka ígérete szerint a partnerség keretében „szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményeket fog kínálni”. Augusztusban új kampányplatformot indít, és a szurkolók egyszerre élvezhetik a Guinness és a Premier League nyújtotta élményt a mérkőzések napján a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben világszerte.
Az együtműködés mellett az italóriás 85,6 millió fontot invesztál a a Guinness sör főzésének 264 éve helyet adó Dublin 8-ban található történelmi St. James’s Gate-i telephelyének dekarbonizációjába.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >