A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League hivatalos partnere a Budweiser helyett.
A 2024/25-ös szezonban kezdődő négyéves megállapodás értelmében a Guinness lesz a „Premier League hivatalos söre”, a Guinness 0.0 pedig a „Premier League hivatalos alkoholmentes söre”.
Ez a sörmárka történetében az első globális labdarúgással kapcsolatos együttműködés, éppen a márka sikeres első félévét követően, amikor is az eladások világszerte 14%-kal nőttek.
A márka ígérete szerint a partnerség keretében „szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményeket fog kínálni”. Augusztusban új kampányplatformot indít, és a szurkolók egyszerre élvezhetik a Guinness és a Premier League nyújtotta élményt a mérkőzések napján a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben világszerte.
Az együtműködés mellett az italóriás 85,6 millió fontot invesztál a a Guinness sör főzésének 264 éve helyet adó Dublin 8-ban található történelmi St. James’s Gate-i telephelyének dekarbonizációjába.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Újra közös sörrel jön a MONYO és a foodora
Közös sörrel indítja a nyarat a MONYO Brewing és a…
Tovább olvasom >Kiváló elismerést érő munkahelyi gyakorlatok a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár is elnyerte a Hungarian Business Leaders Forum…
Tovább olvasom >A Heinekent szeretik a legjobban a magyarok?
A Pénczenrum legújabb szavazása alapján a Heineken sörei továbbra is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Lidl Magyarország élén
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország Igazgatóságának elnöke 2024. szeptemberétől a…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től történő kivezetését
Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től…
Tovább olvasom >A BKIK üdvözli a Kormány döntését a boltoknak előírt kötelező akciózás július 1-től történő kivezetéséről
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara több szakmai szervezettel egyetértésben már…
Tovább olvasom >