A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League hivatalos partnere a Budweiser helyett.
A 2024/25-ös szezonban kezdődő négyéves megállapodás értelmében a Guinness lesz a „Premier League hivatalos söre”, a Guinness 0.0 pedig a „Premier League hivatalos alkoholmentes söre”.
Ez a sörmárka történetében az első globális labdarúgással kapcsolatos együttműködés, éppen a márka sikeres első félévét követően, amikor is az eladások világszerte 14%-kal nőttek.
A márka ígérete szerint a partnerség keretében „szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményeket fog kínálni”. Augusztusban új kampányplatformot indít, és a szurkolók egyszerre élvezhetik a Guinness és a Premier League nyújtotta élményt a mérkőzések napján a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben világszerte.
Az együtműködés mellett az italóriás 85,6 millió fontot invesztál a a Guinness sör főzésének 264 éve helyet adó Dublin 8-ban található történelmi St. James’s Gate-i telephelyének dekarbonizációjába.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >