A Gruppo Montenegrónak adta el a Pampero Rumot a Diageo
A Gruppo Montenegro olasz szeszesital- és élelmiszeripari vállalat a Pampero rum Diageotól való megvásárlásával bővítette portfólióját. A Pampero a Gruppo Montenegro Amaro Montenegro, Select Aperitivo, Vecchia Romagna Brandy és Rosso Antico Vermouth márkákat magába foglaló ikonikus olasz márkakollekcióját egészíti ki.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 85 éves múltra visszatekintő Pampero az egyik vezető venezuelai rum márka, amely az első több mint két évig érlelt rumként vált ismertté. Az olasz rumeladásokban az első helyen áll, és Európa-szerte erős piaci jelenléttel rendelkezik, főként Olaszországban és Spanyolországban.
A zökkenőmentes átmenet biztosítása érdekében a két vállalat határozott időre szóló, az akvizíciót követő időszakra szóló szolgáltatási szerződést kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >Tiki-kultúra Budapest belvárosában
A Rumpus Tiki Bar 2013 óta működik a főváros szívében. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >