A Gruppo Montenegrónak adta el a Pampero Rumot a Diageo
A Gruppo Montenegro olasz szeszesital- és élelmiszeripari vállalat a Pampero rum Diageotól való megvásárlásával bővítette portfólióját. A Pampero a Gruppo Montenegro Amaro Montenegro, Select Aperitivo, Vecchia Romagna Brandy és Rosso Antico Vermouth márkákat magába foglaló ikonikus olasz márkakollekcióját egészíti ki.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 85 éves múltra visszatekintő Pampero az egyik vezető venezuelai rum márka, amely az első több mint két évig érlelt rumként vált ismertté. Az olasz rumeladásokban az első helyen áll, és Európa-szerte erős piaci jelenléttel rendelkezik, főként Olaszországban és Spanyolországban.
A zökkenőmentes átmenet biztosítása érdekében a két vállalat határozott időre szóló, az akvizíciót követő időszakra szóló szolgáltatási szerződést kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Budapest Cocktail Week
Az italkultúra ismert és elismert szakembereit, valamint a koktélok szerelmeseit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >