A Gruppo Montenegrónak adta el a Pampero Rumot a Diageo
A Gruppo Montenegro olasz szeszesital- és élelmiszeripari vállalat a Pampero rum Diageotól való megvásárlásával bővítette portfólióját. A Pampero a Gruppo Montenegro Amaro Montenegro, Select Aperitivo, Vecchia Romagna Brandy és Rosso Antico Vermouth márkákat magába foglaló ikonikus olasz márkakollekcióját egészíti ki.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 85 éves múltra visszatekintő Pampero az egyik vezető venezuelai rum márka, amely az első több mint két évig érlelt rumként vált ismertté. Az olasz rumeladásokban az első helyen áll, és Európa-szerte erős piaci jelenléttel rendelkezik, főként Olaszországban és Spanyolországban.
A zökkenőmentes átmenet biztosítása érdekében a két vállalat határozott időre szóló, az akvizíciót követő időszakra szóló szolgáltatási szerződést kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >