A Gruppo Montenegrónak adta el a Pampero Rumot a Diageo
A Gruppo Montenegro olasz szeszesital- és élelmiszeripari vállalat a Pampero rum Diageotól való megvásárlásával bővítette portfólióját. A Pampero a Gruppo Montenegro Amaro Montenegro, Select Aperitivo, Vecchia Romagna Brandy és Rosso Antico Vermouth márkákat magába foglaló ikonikus olasz márkakollekcióját egészíti ki.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 85 éves múltra visszatekintő Pampero az egyik vezető venezuelai rum márka, amely az első több mint két évig érlelt rumként vált ismertté. Az olasz rumeladásokban az első helyen áll, és Európa-szerte erős piaci jelenléttel rendelkezik, főként Olaszországban és Spanyolországban.
A zökkenőmentes átmenet biztosítása érdekében a két vállalat határozott időre szóló, az akvizíciót követő időszakra szóló szolgáltatási szerződést kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Enyhült a prés a sajton
Nyögi még a közelmúlt horrorárait a sajtpiac: hiába normalizálódott az…
Tovább olvasom >Az élelmiszerekkel érintkezésbe kerülő anyagok és a fenntarthatóság
Az élelmiszerekkel érintkezésbe kerülő anyagok és a fenntarthatóság kifejezések kapcsán…
Tovább olvasom >Édes jövő kakaóval – vagy anélkül
A Magyar Édességgyártók Szövetsége július 4-én szakmai sajtóbeszélgetést rendezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe enyhén csökkent augusztusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Varga Mihály: a magyar gazdaság kilátásai jók
A magyar gazdaság kilátásai jók, a jelenlegi moderált gazdasági növekedés…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 1,3 százalékkal csökkent az ipari termelés
2024 júliusában az ipari termelés volumene 1,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >