A Grubhub szállítja házhoz a Starbucks italait az Egyesült Államokban
A Grubhubbal együttműködésben kávé és más személyre szabott italok házhoz szállítását kínálja a Starbucks az amerikai piacon 2024 júniusától.
Ez a vállalat penetrációjának növelésére tett legújabb kísérlete, miközben az infláció sújtotta fogyasztók egyre inkább az otthoni fogyasztást részesítik előnyben a vendglátóhelyekkel szemben.
A kávézólánc termékei elsőként Pennsylvania, Colorado és Illinois államokban, majd augusztusig országosan is online rendelhetővé válnak.
A Starbucks házhozszállítási szolgáltatása tavaly óta elérhető a DoorDash-en keresztül az Egyesült Államokban, de a kávézólánc az Uber étel-házhozszállítási vállalkozásaival, az Uber Eats-szel és a Postmates-szel is együttműködik.
A Starbucks saját közlése alapján az elmúlt negyedévben kétszámjegyű növekedést tapasztalt az amerikai házhozszállítási üzletágban.
A vállalat szerint a Grubhub havi tagsági programjának keretében a vásárlók ingyenes házhozszállítással, alacsonyabb szervíz díj mellett és exkluzív akciókban vásárolhatják meg az italaikat.
A kiszállítás a Grubhub mobilalkalmazásán és hivatalos weboldalán keresztül lesz kérhető.
A Just Eat Takeaway.com részét képező Grubhub olyan étterem- és gyorsétteremláncokkal is megállapodott házhoz-szállítási együttműködésről, mint a McDonald’s és a Wendy’s.
Nemrégiben az Amazon a Grubhubot a weboldalán és az alkalmazásban is elérhetővé tette, hogy egyszerűsítse amerikai vásárlói számára az ételkiszállítási platformról történő közvetlen rendelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >