A Grubhub szállítja házhoz a Starbucks italait az Egyesült Államokban
A Grubhubbal együttműködésben kávé és más személyre szabott italok házhoz szállítását kínálja a Starbucks az amerikai piacon 2024 júniusától.
Ez a vállalat penetrációjának növelésére tett legújabb kísérlete, miközben az infláció sújtotta fogyasztók egyre inkább az otthoni fogyasztást részesítik előnyben a vendglátóhelyekkel szemben.
A kávézólánc termékei elsőként Pennsylvania, Colorado és Illinois államokban, majd augusztusig országosan is online rendelhetővé válnak.
A Starbucks házhozszállítási szolgáltatása tavaly óta elérhető a DoorDash-en keresztül az Egyesült Államokban, de a kávézólánc az Uber étel-házhozszállítási vállalkozásaival, az Uber Eats-szel és a Postmates-szel is együttműködik.
A Starbucks saját közlése alapján az elmúlt negyedévben kétszámjegyű növekedést tapasztalt az amerikai házhozszállítási üzletágban.
A vállalat szerint a Grubhub havi tagsági programjának keretében a vásárlók ingyenes házhozszállítással, alacsonyabb szervíz díj mellett és exkluzív akciókban vásárolhatják meg az italaikat.
A kiszállítás a Grubhub mobilalkalmazásán és hivatalos weboldalán keresztül lesz kérhető.
A Just Eat Takeaway.com részét képező Grubhub olyan étterem- és gyorsétteremláncokkal is megállapodott házhoz-szállítási együttműködésről, mint a McDonald’s és a Wendy’s.
Nemrégiben az Amazon a Grubhubot a weboldalán és az alkalmazásban is elérhetővé tette, hogy egyszerűsítse amerikai vásárlói számára az ételkiszállítási platformról történő közvetlen rendelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rohamosan terjed az AI használata a kereskedelemben, de nem mindig hoz üzleti sikert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Félórás kiszállítást tesztel az Amazon az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
