A Grubhub szállítja házhoz a Starbucks italait az Egyesült Államokban
A Grubhubbal együttműködésben kávé és más személyre szabott italok házhoz szállítását kínálja a Starbucks az amerikai piacon 2024 júniusától.
Ez a vállalat penetrációjának növelésére tett legújabb kísérlete, miközben az infláció sújtotta fogyasztók egyre inkább az otthoni fogyasztást részesítik előnyben a vendglátóhelyekkel szemben.
A kávézólánc termékei elsőként Pennsylvania, Colorado és Illinois államokban, majd augusztusig országosan is online rendelhetővé válnak.
A Starbucks házhozszállítási szolgáltatása tavaly óta elérhető a DoorDash-en keresztül az Egyesült Államokban, de a kávézólánc az Uber étel-házhozszállítási vállalkozásaival, az Uber Eats-szel és a Postmates-szel is együttműködik.
A Starbucks saját közlése alapján az elmúlt negyedévben kétszámjegyű növekedést tapasztalt az amerikai házhozszállítási üzletágban.
A vállalat szerint a Grubhub havi tagsági programjának keretében a vásárlók ingyenes házhozszállítással, alacsonyabb szervíz díj mellett és exkluzív akciókban vásárolhatják meg az italaikat.
A kiszállítás a Grubhub mobilalkalmazásán és hivatalos weboldalán keresztül lesz kérhető.
A Just Eat Takeaway.com részét képező Grubhub olyan étterem- és gyorsétteremláncokkal is megállapodott házhoz-szállítási együttműködésről, mint a McDonald’s és a Wendy’s.
Nemrégiben az Amazon a Grubhubot a weboldalán és az alkalmazásban is elérhetővé tette, hogy egyszerűsítse amerikai vásárlói számára az ételkiszállítási platformról történő közvetlen rendelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >