A Grubhub szállítja házhoz a Starbucks italait az Egyesült Államokban
A Grubhubbal együttműködésben kávé és más személyre szabott italok házhoz szállítását kínálja a Starbucks az amerikai piacon 2024 júniusától.
Ez a vállalat penetrációjának növelésére tett legújabb kísérlete, miközben az infláció sújtotta fogyasztók egyre inkább az otthoni fogyasztást részesítik előnyben a vendglátóhelyekkel szemben.
A kávézólánc termékei elsőként Pennsylvania, Colorado és Illinois államokban, majd augusztusig országosan is online rendelhetővé válnak.
A Starbucks házhozszállítási szolgáltatása tavaly óta elérhető a DoorDash-en keresztül az Egyesült Államokban, de a kávézólánc az Uber étel-házhozszállítási vállalkozásaival, az Uber Eats-szel és a Postmates-szel is együttműködik.
A Starbucks saját közlése alapján az elmúlt negyedévben kétszámjegyű növekedést tapasztalt az amerikai házhozszállítási üzletágban.
A vállalat szerint a Grubhub havi tagsági programjának keretében a vásárlók ingyenes házhozszállítással, alacsonyabb szervíz díj mellett és exkluzív akciókban vásárolhatják meg az italaikat.
A kiszállítás a Grubhub mobilalkalmazásán és hivatalos weboldalán keresztül lesz kérhető.
A Just Eat Takeaway.com részét képező Grubhub olyan étterem- és gyorsétteremláncokkal is megállapodott házhoz-szállítási együttműködésről, mint a McDonald’s és a Wendy’s.
Nemrégiben az Amazon a Grubhubot a weboldalán és az alkalmazásban is elérhetővé tette, hogy egyszerűsítse amerikai vásárlói számára az ételkiszállítási platformról történő közvetlen rendelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállalói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >