A Grubhub szállítja házhoz a Starbucks italait az Egyesült Államokban
A Grubhubbal együttműködésben kávé és más személyre szabott italok házhoz szállítását kínálja a Starbucks az amerikai piacon 2024 júniusától.
Ez a vállalat penetrációjának növelésére tett legújabb kísérlete, miközben az infláció sújtotta fogyasztók egyre inkább az otthoni fogyasztást részesítik előnyben a vendglátóhelyekkel szemben.
A kávézólánc termékei elsőként Pennsylvania, Colorado és Illinois államokban, majd augusztusig országosan is online rendelhetővé válnak.
A Starbucks házhozszállítási szolgáltatása tavaly óta elérhető a DoorDash-en keresztül az Egyesült Államokban, de a kávézólánc az Uber étel-házhozszállítási vállalkozásaival, az Uber Eats-szel és a Postmates-szel is együttműködik.
A Starbucks saját közlése alapján az elmúlt negyedévben kétszámjegyű növekedést tapasztalt az amerikai házhozszállítási üzletágban.
A vállalat szerint a Grubhub havi tagsági programjának keretében a vásárlók ingyenes házhozszállítással, alacsonyabb szervíz díj mellett és exkluzív akciókban vásárolhatják meg az italaikat.
A kiszállítás a Grubhub mobilalkalmazásán és hivatalos weboldalán keresztül lesz kérhető.
A Just Eat Takeaway.com részét képező Grubhub olyan étterem- és gyorsétteremláncokkal is megállapodott házhoz-szállítási együttműködésről, mint a McDonald’s és a Wendy’s.
Nemrégiben az Amazon a Grubhubot a weboldalán és az alkalmazásban is elérhetővé tette, hogy egyszerűsítse amerikai vásárlói számára az ételkiszállítási platformról történő közvetlen rendelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >