A Granaroloé lett a Mulino Formaggi sajtgyártó
Az olasz tejipari vállalat, a Granarolo korábbi 40%-os részesedését 100%-ra növelte, és ezzel átvette az irányítást a kemény sajtot gyártó és csomagoló Mulino Formaggi fölött.
A Mulino Formaggi 2018-ban Pármában jött létre két helyi vállalat – a Mulino Alimentare és a Gennari Italia egyesülésével. A cég üzleti modellje a mindössze három tejipari szereplőt magába foglaló rövid ellátási láncra épül. A cég termékeinek 78%-a külföldön kerül értékesítésre.
A Granarolo szerint a pármai üzem stratégiai jelentőséggel bír a keménysajt-üzletág (különösen a Parmigiano Reggiano DOP és a Quattrocento termékcsalád) kereskedelmi fejlesztése szempontjából. Az üzem komoly gyártókapacitással rendelkezik, és a legmodernebb csomagolástechnológiával elégíti ki a távoli és igényes piacok igényeit, és felel meg a legkülönbözőbb fogyasztási módoknak.
Kapcsolódó cikkeink
A vaj és a tejpor ára jelentősen az intervenciós ár felett Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >