A Granaroloé lett a Mulino Formaggi sajtgyártó
Az olasz tejipari vállalat, a Granarolo korábbi 40%-os részesedését 100%-ra növelte, és ezzel átvette az irányítást a kemény sajtot gyártó és csomagoló Mulino Formaggi fölött.
A Mulino Formaggi 2018-ban Pármában jött létre két helyi vállalat – a Mulino Alimentare és a Gennari Italia egyesülésével. A cég üzleti modellje a mindössze három tejipari szereplőt magába foglaló rövid ellátási láncra épül. A cég termékeinek 78%-a külföldön kerül értékesítésre.
A Granarolo szerint a pármai üzem stratégiai jelentőséggel bír a keménysajt-üzletág (különösen a Parmigiano Reggiano DOP és a Quattrocento termékcsalád) kereskedelmi fejlesztése szempontjából. Az üzem komoly gyártókapacitással rendelkezik, és a legmodernebb csomagolástechnológiával elégíti ki a távoli és igényes piacok igényeit, és felel meg a legkülönbözőbb fogyasztási módoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Tejtermelés és feldolgozás: az Európai Uniótól a magyar trappistáig
Az Európai Unió tejtermelése 2023-ban elérte a 160,8 millió tonnát,…
Tovább olvasom >Új helyszínen várja az érdeklődőket a Nébih Farm
Decembertől megnyitotta kapuját a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) megújult Nébih Farm,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >