A Granaroloé lett a Mulino Formaggi sajtgyártó
Az olasz tejipari vállalat, a Granarolo korábbi 40%-os részesedését 100%-ra növelte, és ezzel átvette az irányítást a kemény sajtot gyártó és csomagoló Mulino Formaggi fölött.
A Mulino Formaggi 2018-ban Pármában jött létre két helyi vállalat – a Mulino Alimentare és a Gennari Italia egyesülésével. A cég üzleti modellje a mindössze három tejipari szereplőt magába foglaló rövid ellátási láncra épül. A cég termékeinek 78%-a külföldön kerül értékesítésre.
A Granarolo szerint a pármai üzem stratégiai jelentőséggel bír a keménysajt-üzletág (különösen a Parmigiano Reggiano DOP és a Quattrocento termékcsalád) kereskedelmi fejlesztése szempontjából. Az üzem komoly gyártókapacitással rendelkezik, és a legmodernebb csomagolástechnológiával elégíti ki a távoli és igényes piacok igényeit, és felel meg a legkülönbözőbb fogyasztási módoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Újabb romániai gyárát zárja be a Lactalis
A francia tejipari óriáscég nagyrészt fúziók és felvásárlások révén bővítette…
Tovább olvasom >Válságban a magyar tejipar: drámai veszteségek és növekvő költségek
2023-ban a magyar tejipar jelentős kihívásokkal nézett szembe, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >