A golf húzta le az adidas eredményét
Gyöngült az adidas német sportszergyártó adózott eredménye 2014 első negyedévében. A golf üzletág értékesítései kétszámjegyű csökkenést szenvedtek el.
A legnagyobb európai sportcikkgyártó közlése szerint éves összehasonlításban harmadával, 204 millió euróra csökkent az adózott eredmény, és 6 százalékkal, 3,533 milliárd euróra hanyatlott a forgalom a március végével záródott három hónapban.
A Reuters által megkérdezett elemzők 217 millió eurós adózott eredményt vártak, míg a forgalom nagyjából megegyezett a szakértői várakozásokkal.
A cég bevételeit kedvezőtlenül befolyásolta a rubel gyengülése, amit azonban részben ellensúlyozott az adidas eladásainak növekedése a feltörekvő piacokon. (MTI, tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >