A golf húzta le az adidas eredményét
Gyöngült az adidas német sportszergyártó adózott eredménye 2014 első negyedévében. A golf üzletág értékesítései kétszámjegyű csökkenést szenvedtek el.
A legnagyobb európai sportcikkgyártó közlése szerint éves összehasonlításban harmadával, 204 millió euróra csökkent az adózott eredmény, és 6 százalékkal, 3,533 milliárd euróra hanyatlott a forgalom a március végével záródott három hónapban.
A Reuters által megkérdezett elemzők 217 millió eurós adózott eredményt vártak, míg a forgalom nagyjából megegyezett a szakértői várakozásokkal.
A cég bevételeit kedvezőtlenül befolyásolta a rubel gyengülése, amit azonban részben ellensúlyozott az adidas eladásainak növekedése a feltörekvő piacokon. (MTI, tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >