A golf húzta le az adidas eredményét
Gyöngült az adidas német sportszergyártó adózott eredménye 2014 első negyedévében. A golf üzletág értékesítései kétszámjegyű csökkenést szenvedtek el.
A legnagyobb európai sportcikkgyártó közlése szerint éves összehasonlításban harmadával, 204 millió euróra csökkent az adózott eredmény, és 6 százalékkal, 3,533 milliárd euróra hanyatlott a forgalom a március végével záródott három hónapban.
A Reuters által megkérdezett elemzők 217 millió eurós adózott eredményt vártak, míg a forgalom nagyjából megegyezett a szakértői várakozásokkal.
A cég bevételeit kedvezőtlenül befolyásolta a rubel gyengülése, amit azonban részben ellensúlyozott az adidas eladásainak növekedése a feltörekvő piacokon. (MTI, tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >