A Glovoval társulva kínál gyors házhozszállítást az olasz Crai
A Crai olasz kiskereskedelmi lánc a Glovo házhozszállítási platformmal társulva 30 perces házhozszállítási szolgáltatást kínál egyes olaszországi üzleteiből.
Médiabeszámolók szerint a szolgáltatás Lazio és Szardínia régiókban indul az első nyolc üzlettel és a tervek szerint júniusig több mint 100 üzletből lesz elérhető a hét hét napján.
A kezdeményezéssel a Crai omnichannel stratégiáját szilárdítja meg és helyet követel magának az online FMCG kereskedelem kulcsszereplői körében.
A együttműködés révén a Glovonak lehetősége nyílik gyorskereskedelmi szegmensét és szupermarket-kínálatát bővíteni.
Alberto Dolcetta, a Glovo Italia gyorskereskedelmi és márkakommunikációs igazgatója egy a Gdoweek-ben megjelent publikációja szerint az online vásárlás 2023-ban 60%-kal nőtt az azt megelőző évhez képest.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >