A Glovoval társulva kínál gyors házhozszállítást az olasz Crai
A Crai olasz kiskereskedelmi lánc a Glovo házhozszállítási platformmal társulva 30 perces házhozszállítási szolgáltatást kínál egyes olaszországi üzleteiből.
Médiabeszámolók szerint a szolgáltatás Lazio és Szardínia régiókban indul az első nyolc üzlettel és a tervek szerint júniusig több mint 100 üzletből lesz elérhető a hét hét napján.
A kezdeményezéssel a Crai omnichannel stratégiáját szilárdítja meg és helyet követel magának az online FMCG kereskedelem kulcsszereplői körében.
A együttműködés révén a Glovonak lehetősége nyílik gyorskereskedelmi szegmensét és szupermarket-kínálatát bővíteni.
Alberto Dolcetta, a Glovo Italia gyorskereskedelmi és márkakommunikációs igazgatója egy a Gdoweek-ben megjelent publikációja szerint az online vásárlás 2023-ban 60%-kal nőtt az azt megelőző évhez képest.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >