A GKM számít a Márkaszövetségre
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium számít a Magyar Márkaszövetség javaslataira a gazdaságfejlesztés érdekében – mondta Egyed Géza, a tárca szakállamtitkára a szövetség 2006. november 21-i rendkívüli közgyűlésén.A szövetség a közgyűlésen elfogadta a következő négy évre szóló stratégia tervét. Az ezt megalapozó belső felmérés szerint a tagságot leginkább foglalkoztató öt téma: egyes kereskedők erőfölényes magatartása, a növekvő kereskedelmi koncentráció, a lassuló gazdasági növekedés, a kereskedelmi márkák piaci térhódítása, valamint az állami szabályozásoknak való megfelelés.
A közgyűlés új elnökségi tagokat is választott: Aldo Siegrist (Nestlé), Ács Tamás (Masterfoods), Hossam Ashour (Procter & Gamble). A közgyűlés továbbá megszavazta a Kométa és a Findus tagfelvételét, így a szervezet jelenleg már 60 tagvállalatot képvisel, amelyek összesített forgalma mintegy 1000 milliárd forint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >