A GKM számít a Márkaszövetségre
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium számít a Magyar Márkaszövetség javaslataira a gazdaságfejlesztés érdekében – mondta Egyed Géza, a tárca szakállamtitkára a szövetség 2006. november 21-i rendkívüli közgyűlésén.A szövetség a közgyűlésen elfogadta a következő négy évre szóló stratégia tervét. Az ezt megalapozó belső felmérés szerint a tagságot leginkább foglalkoztató öt téma: egyes kereskedők erőfölényes magatartása, a növekvő kereskedelmi koncentráció, a lassuló gazdasági növekedés, a kereskedelmi márkák piaci térhódítása, valamint az állami szabályozásoknak való megfelelés.
A közgyűlés új elnökségi tagokat is választott: Aldo Siegrist (Nestlé), Ács Tamás (Masterfoods), Hossam Ashour (Procter & Gamble). A közgyűlés továbbá megszavazta a Kométa és a Findus tagfelvételét, így a szervezet jelenleg már 60 tagvállalatot képvisel, amelyek összesített forgalma mintegy 1000 milliárd forint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >