A GKM számít a Márkaszövetségre
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium számít a Magyar Márkaszövetség javaslataira a gazdaságfejlesztés érdekében – mondta Egyed Géza, a tárca szakállamtitkára a szövetség 2006. november 21-i rendkívüli közgyűlésén.A szövetség a közgyűlésen elfogadta a következő négy évre szóló stratégia tervét. Az ezt megalapozó belső felmérés szerint a tagságot leginkább foglalkoztató öt téma: egyes kereskedők erőfölényes magatartása, a növekvő kereskedelmi koncentráció, a lassuló gazdasági növekedés, a kereskedelmi márkák piaci térhódítása, valamint az állami szabályozásoknak való megfelelés.
A közgyűlés új elnökségi tagokat is választott: Aldo Siegrist (Nestlé), Ács Tamás (Masterfoods), Hossam Ashour (Procter & Gamble). A közgyűlés továbbá megszavazta a Kométa és a Findus tagfelvételét, így a szervezet jelenleg már 60 tagvállalatot képvisel, amelyek összesített forgalma mintegy 1000 milliárd forint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >