A GKM számít a Márkaszövetségre
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium számít a Magyar Márkaszövetség javaslataira a gazdaságfejlesztés érdekében – mondta Egyed Géza, a tárca szakállamtitkára a szövetség 2006. november 21-i rendkívüli közgyűlésén.A szövetség a közgyűlésen elfogadta a következő négy évre szóló stratégia tervét. Az ezt megalapozó belső felmérés szerint a tagságot leginkább foglalkoztató öt téma: egyes kereskedők erőfölényes magatartása, a növekvő kereskedelmi koncentráció, a lassuló gazdasági növekedés, a kereskedelmi márkák piaci térhódítása, valamint az állami szabályozásoknak való megfelelés.
A közgyűlés új elnökségi tagokat is választott: Aldo Siegrist (Nestlé), Ács Tamás (Masterfoods), Hossam Ashour (Procter & Gamble). A közgyűlés továbbá megszavazta a Kométa és a Findus tagfelvételét, így a szervezet jelenleg már 60 tagvállalatot képvisel, amelyek összesített forgalma mintegy 1000 milliárd forint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >