A Giant Food a Looppal társul többször használatos csomagolások terén
Az Ahold Delhaize leányvállalata, a Giant Food a TerraCycle által fejlesztett körforgásos újrafelhasználási platformmal, a Looppal társulva kínálja mintegy 20 vezető fogyasztói márka több mint 20 termékét újrahasználható csomagolásban. A közös munka egyelőre tíz Giant szupermarketet érint.
Az újrahasználható Loop-tartókba kerülő márkás termékek között megtalálhatók a Kraft Heinz és a Nature’s Path termékei is. A vásárlók az üres csomagolást a projektben részt vevő üzletek bármelyikében felállított Loop-visszavételi ponton leadhatják, ahonnan azok előbb a Loophoz kerülnek vissza fertőtlenítésre, ezt követően pedig a termékbeszállítókhoz újratöltésre, végül újra az üzletbe értékesítésre. A vásárlók a pénztárnál a csomagolásért letétet fizetnek, amelynek a cég a teljes összegét visszatéríti a tárolók visszaváltásakor.
Az újrafelhasználható tárolóedényekre vonatkozó magas szintű fertőtlenítési szabványok biztosítása érdekében a Loop a tisztítási és higiéniai szolgáltatásokat nyújtó Ecolab Inc.-vel egyeztet.
Kapcsolódó cikkeink
In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >