A Geometry segíti a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának kidolgozását
A szekszárdi Twickel Szőlőbirtok márkájának megújításával bízta meg a nemzetközi hátterű kommunikációs ügynökséget. A megbízás elnyerésében a márkaaktivációs tapasztalat és a különleges gondolkodásmód volt a döntő szempont.
A közel 2 700 hektáron elterülő Szekszárdi Borvidék legnagyobb területtel rendelkező borászata, a Twickel Szőlőbirtok azért keresett kommunikációs partnert, mert a pincészet önálló, megkülönböztethető márkaként szeretne megjelenni a piacon. A szakmai munkával a Geometry Global holding hazai irodáját bízták meg egy hat ügynökséget érintő meghívásos tendert követően.
Az együttműködés keretében a Geometry Global látja el a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának megtervezését és kialakítását; az ehhez kapcsolódó bevezető kommunikációs kampány kidolgozását és megvalósítását; valamint az ezt követő folyamatos kommunikációt.
„A Twickel Szőlőbirtok tulajdonosa, báró Twickel György személyében proaktív ügyfelet ismertünk meg, hiszen konkrét elképzelésekkel és határozott célkitűzésekkel keresett meg minket. Idén sok újdonság várható a szőlőbirtok háza táján, így többek között a megújult weboldal, valamint a tervezett webáruház kapcsán izgalmas márkaépítésnek lehetünk alkotói és irányítói” – mondta el Calin Dániel, a Geometry Global holding shopper és experiential üzletágának ügyvezetője. „A feladat nagyon izgalmas, hiszen új ügyfelünk az agráriumból érkezik, méghozzá különleges gondolkodásmóddal. A tender során márkaaktivációs szaktudásunk és egyedi módszertanunk volt a döntő szempont” – tette hozzá a vezető.
„A közös munka során az egész Twickel-világot kell újragondolnunk, és egy ismert márkává tennünk” – mondta Benesch Ferenc kreatív igazgató. Az egyértelmű és vonzó üzenet megteremtésével egységes kommunikációt alakítunk ki, így a Twickel Szőlőbirtok sikerrel tűnhet ki a hazai borászatok irányából tapasztalható médiazajból – tette hozzá a szakember.
„A Geometry ajánlata pontosan illeszkedik hosszú távú elgondolásainkba. Ami igazán meggyőző volt, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a stratégia alkotásra és az innovatív márkaépítésre. Egyedi metodológiájuk olyan megoldást nyújt, amivel biztosítva látjuk azt, hogy a Twickel márkanév 3-5 éven belül magabiztos és népszerű piaci szereplő lesz” mondta Csikós Gergely, a Twickel Szőlőbirtok marketing vezetője. „Régóta küzdünk azzal, hogy méreteink ellenére kedvelt borászat legyünk, de az elmúlt évek sorozatos névváltoztatásai és szövevényes termékpalettánk elbizonytalanították a fogyasztókat. A Geometry által levezényelt hamarosan induló egységes kommunikációs aktivitással hatékony választ adhatunk erre a problémára” – húzta alá Csikós Gergely.
Kapcsolódó cikkeink
A New Level Empire és a Fish! is fellép a hétvégi Balatonfüredi Borheteken
A New Level Empire és a Fish! is fellép mások…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárd forintból valósulnak meg turisztikai fejlesztések Fejérben
A Fejér Vármegyei Önkormányzat két sikeres európai uniós pályázattal összesen…
Tovább olvasom >Év Pincészete 2025
A magyar borászatok hittel, kitartással és hűséggel dolgoznak, miközben követik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
Hollywood és a barkácsolás találkozása: a PARKSIDE barkácsmárka új kampányában…
Tovább olvasom >