A Geometry segíti a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának kidolgozását
A szekszárdi Twickel Szőlőbirtok márkájának megújításával bízta meg a nemzetközi hátterű kommunikációs ügynökséget. A megbízás elnyerésében a márkaaktivációs tapasztalat és a különleges gondolkodásmód volt a döntő szempont.
A közel 2 700 hektáron elterülő Szekszárdi Borvidék legnagyobb területtel rendelkező borászata, a Twickel Szőlőbirtok azért keresett kommunikációs partnert, mert a pincészet önálló, megkülönböztethető márkaként szeretne megjelenni a piacon. A szakmai munkával a Geometry Global holding hazai irodáját bízták meg egy hat ügynökséget érintő meghívásos tendert követően.
Az együttműködés keretében a Geometry Global látja el a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának megtervezését és kialakítását; az ehhez kapcsolódó bevezető kommunikációs kampány kidolgozását és megvalósítását; valamint az ezt követő folyamatos kommunikációt.
„A Twickel Szőlőbirtok tulajdonosa, báró Twickel György személyében proaktív ügyfelet ismertünk meg, hiszen konkrét elképzelésekkel és határozott célkitűzésekkel keresett meg minket. Idén sok újdonság várható a szőlőbirtok háza táján, így többek között a megújult weboldal, valamint a tervezett webáruház kapcsán izgalmas márkaépítésnek lehetünk alkotói és irányítói” – mondta el Calin Dániel, a Geometry Global holding shopper és experiential üzletágának ügyvezetője. „A feladat nagyon izgalmas, hiszen új ügyfelünk az agráriumból érkezik, méghozzá különleges gondolkodásmóddal. A tender során márkaaktivációs szaktudásunk és egyedi módszertanunk volt a döntő szempont” – tette hozzá a vezető.
„A közös munka során az egész Twickel-világot kell újragondolnunk, és egy ismert márkává tennünk” – mondta Benesch Ferenc kreatív igazgató. Az egyértelmű és vonzó üzenet megteremtésével egységes kommunikációt alakítunk ki, így a Twickel Szőlőbirtok sikerrel tűnhet ki a hazai borászatok irányából tapasztalható médiazajból – tette hozzá a szakember.
„A Geometry ajánlata pontosan illeszkedik hosszú távú elgondolásainkba. Ami igazán meggyőző volt, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a stratégia alkotásra és az innovatív márkaépítésre. Egyedi metodológiájuk olyan megoldást nyújt, amivel biztosítva látjuk azt, hogy a Twickel márkanév 3-5 éven belül magabiztos és népszerű piaci szereplő lesz” mondta Csikós Gergely, a Twickel Szőlőbirtok marketing vezetője. „Régóta küzdünk azzal, hogy méreteink ellenére kedvelt borászat legyünk, de az elmúlt évek sorozatos névváltoztatásai és szövevényes termékpalettánk elbizonytalanították a fogyasztókat. A Geometry által levezényelt hamarosan induló egységes kommunikációs aktivitással hatékony választ adhatunk erre a problémára” – húzta alá Csikós Gergely.
Kapcsolódó cikkeink
AM: a St. Andrea Szőlőbirtok lett az év pincészete Magyarországon
A magyar borászatok hittel, kitartással, hűséggel dolgoznak, lépést tartanak a…
Tovább olvasom >Lengyel nagyvállalat vásárolta fel a legnagyobb moldovai borexportőrt
A lengyel Maspex felvásárolta a legnagyobb moldovai borexportőrt, a Purcari…
Tovább olvasom >Megkezdődött a szüret a Dél-Balatonon
A legkorábbi érésű szőlőfajta, a Csabagyöngye szedésével szerdán megkezdődött az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >