A Geometry segíti a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának kidolgozását
A szekszárdi Twickel Szőlőbirtok márkájának megújításával bízta meg a nemzetközi hátterű kommunikációs ügynökséget. A megbízás elnyerésében a márkaaktivációs tapasztalat és a különleges gondolkodásmód volt a döntő szempont.
A közel 2 700 hektáron elterülő Szekszárdi Borvidék legnagyobb területtel rendelkező borászata, a Twickel Szőlőbirtok azért keresett kommunikációs partnert, mert a pincészet önálló, megkülönböztethető márkaként szeretne megjelenni a piacon. A szakmai munkával a Geometry Global holding hazai irodáját bízták meg egy hat ügynökséget érintő meghívásos tendert követően.
Az együttműködés keretében a Geometry Global látja el a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának megtervezését és kialakítását; az ehhez kapcsolódó bevezető kommunikációs kampány kidolgozását és megvalósítását; valamint az ezt követő folyamatos kommunikációt.
„A Twickel Szőlőbirtok tulajdonosa, báró Twickel György személyében proaktív ügyfelet ismertünk meg, hiszen konkrét elképzelésekkel és határozott célkitűzésekkel keresett meg minket. Idén sok újdonság várható a szőlőbirtok háza táján, így többek között a megújult weboldal, valamint a tervezett webáruház kapcsán izgalmas márkaépítésnek lehetünk alkotói és irányítói” – mondta el Calin Dániel, a Geometry Global holding shopper és experiential üzletágának ügyvezetője. „A feladat nagyon izgalmas, hiszen új ügyfelünk az agráriumból érkezik, méghozzá különleges gondolkodásmóddal. A tender során márkaaktivációs szaktudásunk és egyedi módszertanunk volt a döntő szempont” – tette hozzá a vezető.
„A közös munka során az egész Twickel-világot kell újragondolnunk, és egy ismert márkává tennünk” – mondta Benesch Ferenc kreatív igazgató. Az egyértelmű és vonzó üzenet megteremtésével egységes kommunikációt alakítunk ki, így a Twickel Szőlőbirtok sikerrel tűnhet ki a hazai borászatok irányából tapasztalható médiazajból – tette hozzá a szakember.
„A Geometry ajánlata pontosan illeszkedik hosszú távú elgondolásainkba. Ami igazán meggyőző volt, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a stratégia alkotásra és az innovatív márkaépítésre. Egyedi metodológiájuk olyan megoldást nyújt, amivel biztosítva látjuk azt, hogy a Twickel márkanév 3-5 éven belül magabiztos és népszerű piaci szereplő lesz” mondta Csikós Gergely, a Twickel Szőlőbirtok marketing vezetője. „Régóta küzdünk azzal, hogy méreteink ellenére kedvelt borászat legyünk, de az elmúlt évek sorozatos névváltoztatásai és szövevényes termékpalettánk elbizonytalanították a fogyasztókat. A Geometry által levezényelt hamarosan induló egységes kommunikációs aktivitással hatékony választ adhatunk erre a problémára” – húzta alá Csikós Gergely.
Kapcsolódó cikkeink
Jövőálló bor a Balaton-felvidékről
A klímaváltozás és a növényvédelmi szigorítások közepette egyre több szőlészet…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >