A Generali Providencia a GROW Csoportnak ítélte az „Év Partnere” címet
2010. február 4-én második alkalommal rendezték meg a Generali Providencia Partner Gáláját. A rendezvényen a biztosító társaság elismerésben részesítette külső értékesítési partnereit és az értékesítés-fejlesztésében támogatást nyújtó partnerét is.
A Generali Providencia üzleti eredményességének titka a változó piaci igényekhez való folyamatos alkalmazkodásban, valamint az ügyfél és értékesítés központú innovációkban rejlik. Ennek érdekében a vállalat menedzsmentje folyamatosan keresi azokat a fejlesztő megoldásokat, amelyek alkalmazásával a vállalat megőrizheti versenyképességét, tovább növelheti piaci részesedését, és szolgáltatásainak kiemelkedő minőségét.
2009-ben a fókuszban az értékesítési szervezet hatékonysági tartalékainak mozgósítása, valamint egy új értékesítési módszertan bevezetésén keresztül az ügyfél-elégedettség növelése állt. Ebben a sokoldalú fejlesztési folyamatban a Generali-Providencia Biztosító partneréül a GROW Csoportot választotta. A GROW már több mint 15 éve támogatja partnereit, és szolgáltatási palettája mára a szervezet- és humánfejlesztési igények teljes spektrumát lefedi. A GROW Csoport fejlesztési folyamatainak és képzési programjainak középpontjában az egyén és vállalati érdekek összehangolása áll, amely révén mindkét szereplő számára biztosított a fejlődés és eredményes működés lehetősége.
Ilics László, a Generali Providencia vezérigazgató-helyettese, így nyilatkozott a GROW Csoporttal való együttműködésről és az Év Partnere díjról.
„A biztosítótársaság fejlesztés iránti elkötelezettségét és tudatosságát mutatja az is, hogy az idén az Év Partnere az a fejlesztő cég lett, amely az elmúlt két évben kiemelkedő szakmai tudásával támogatta a Generali értékesítésének átalakítását.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >