A gasztronómia a METRO szívügye
A METRO a magyar gasztronómia kiemelt támogatója; 5000 euró a Bocuse d’Or magyar selejtezője győztesének; támogatás az idei első magyar rendezésű junior cukrász világbajnokságnak.
A METRO biztosítja/biztosította az alapanyagokat három jelentős gasztronómiai megmérettetésre, melyet a napokban Budapesten tartottak a Foodapest kiállítás keretében. A három szervezettel a METRO stratégiai együttműködést ápol: a Magyar Gasztronómiai Egyesülettel; a Magyar Bocuse d’Or Akadémiával és a Magyar Cukrász Szövetséggel
A METRO a magyar gasztronómia elkötelezett támogatójaként magától éretetődően segítette mindhárom verseny megrendezését (magyar Bocuse d’Or selejtező, Tradíció és Evolúció szakácsversenyek és a napokban is zajló junior cukrász világbajnokságot.
A két igen rangos szakácsversenyt alapanyagokkal a cukrászok vetélkedését pedig gépekkel, eszközökkel segítette a METRO. A junior cukrászok megmérettetését egyébként személyesen Gabriel PAILLASSON a Cukrász világbajnokság "atyja" felügyeli majd.
A magyar gasztronómia illetve a tehetséges szakácsok támogatása és az ő fejlődésük elősegítése a magyar METRO szívügye, ezért is adott át Haász Ákos a METRO Kereskedelmi Kft. HoReCa célcsoport vezető egy 5000 eurós csekket a Bocuse d’Or magyar győztesének Kostyál Gábornak (Hotel Helikon – Keszthely), aki a nemzetközi versenyen hazánkat képviselheti majd –áll a cég közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >