A Garnier megkapta a Cruelty Free International hivatalos minősítését
A márka megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében. A Cruelty Free International a vezető non-profit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.
A Garnier egyike a legnagyobb, és a legerősebb globális jelenléttel rendelkező márkáknak, amelyek megkapták a Cruelty Free International minősítését a Leaping Bunny program keretében. Hatalmas lépés ez nemcsak a Garnier, hanem a szépségipar egésze számára.
Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója a következőket fűzte hozzá a bejelentéshez:
“A Garnier olyan világmárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka ezzel a márkával annak érdekében, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, és a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítése jelentős mérföldkőnek számít. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával vizsgálat alá vonja minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, és maradéktalanul elégedettek vagyunk az elért eredményekkel.”
A Leaping Bunny azt az elvárást támasztja a márkák felé, hogy vessék igazságügyi szakértői vizsgálat alá teljes ellátási láncukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a teljes folyamat állatkísérlet-mentes. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke – egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.
A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. A Garnier és a Cruelty Free International hónapokon át együtt dolgozott a dokumentumok összegyűjtésén, hogy a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető legyen a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, amely általánosan elismert kegyetlenségmentes védjegy. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny szigorú feltételeinek.
Adrien Koskas, a Garnier Globális Márka-elnöke a minősítés kapcsán elmondta: “A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a Leaping Bunny program keretében jelentős mérföldkő, és a kezdetektől fontos része Green Beauty küldetésünknek. Ma a Garnier újabb Zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak.”
Ezt a bejelentését a Garnier a márka a számára komoly fordulópontot jelentő évet követően teszi közzé. 2020-ban a ugyanis elindította a Green Beauty kezdeményezést, amely a fenntarthatóság minden egyes elemét felölelő megközelítés, és átalakítja a Garnier értékláncának minden szakaszát, jelentős mértékben csökkentve a márka környezetre gyakorolt hatását.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A laboratóriumban előállított műhús: a fenntartható élelmiszertermelés jövője vagy zsákutca?
Az elmúlt években egyre nagyobb figyelem irányul a laboratóriumban előállított…
Tovább olvasom >Indul az Európai Unió Innovációs Alapjának újabb pályázati köre
Novemberben várhatóan több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >