A Fuze Tea és a Tripadvisor új kampánya a napközben beiktatott rövid pihenőkre, 5 perces kalandokra ösztönöz
A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfolióhoz tartozó Fuze Tea új kampánya. A Coca-Cola megbízásából készített felmérés szerint a magyar lakosság ötöde úgy érzi, hogy a hétköznapokban nem mindig jut elég idő önmagára. A márka „5 perces kalandok” kampányával arra szeretne rávilágítani, hogy a munka vagy az egyéb kötelezettségek teljesítése közben beiktatott apró szünetek is segíthetnek abban, hogy energiát gyűjtsünk.
A magyar munkavállalók nagy része úgy érzi, zsúfoltak a mindennapjai – derül ki a Coca-Cola megbízásából készült felmérésből. A válaszadók többségének napi 1, de inkább 2 szabad órára lenne szüksége a feltöltődéshez, ugyanakkor mindössze 18 százalékuk mondta, hogy minden hétköznap tud időt szánni saját magára, 20 százaléknak pedig szinte soha nincs ideje a kikapcsolódásra.[1]
A Fuze Tea új kampánya arra szeretné ösztönözni az embereket, hogy a hétköznapi kötelezettségek közé iktassanak be rövid, akár ötperces szüneteket. Ha sikerül rendszeressé tenni ezeket a miniszabadságokat, abból sok energiát meríthetünk, összességében pedig egy munkanapon akár 1 órás pihenés is összejöhet belőlük.
Az „5 perces kalandok” kampányt a Fuze Tea tavalyi globális együttműködő partnerével, a Tripadvisor utazási tanácsadó oldallal folytatja, inpsiráló tartalmakon kívül olyan élményeket is kínálva, amelyek segíthetnek a mindennapok egyensúlyának megteremtésében.
Míg a Fuze Tea és a Tripadvisor tavalyi közös kampánya az utazási élményeket ünnepelte, addig idén a márkák inkább a helyi környezet felfedezésére ösztönöznek – azoknak az élményeknek a tudatos keresésére, amelyek által az ötperces szünetek valódi kikapcsolódást jelenthetnek a rohanó hétköznapokban. Erőt meríthetünk többek között a közeli parkok, különleges növények felfedezéséből, vagy abból, ha megcsodáljuk a street art alkotásokat, de a napfény vagy a friss levegő is energiával tölthet fel.
A Coca-Cola applikációban a felhasználók egy sor inspiráló tartalmat és gyakorlati tanácsot kapnak majd támogatásul arra vonatkozóan, hogyan fedezzék fel a világot a munkahelyük ajtaján túl, és hogyan teremtsenek egyensúlyt a napjaikban a zsúfolt időbeosztásuk ellenére.
„A Fuze Tea „Fedezd fel a fúzió erejét!” platformja a változatos, és kontrasztokkal teli életet ünnepli. Kampányunk célja, hogy segítsük a fogyasztókat a célzott, pihentető szünetek beiktatásában, a kiegyensúlyozottabb hétköznapok megteremtésében. Ennek az üzenetnek az életre keltésében továbbra is tökéletes partnerünk a Tripadvisor, amely ezúttal azoknak a helyeknek a felfedezésére ösztönöz, ahol a fogyasztók eltölthetik ötperces kalandjaikat”
– mondta el Becs József, a Coca-Cola Magyarország Fuze Tea márkáért felelős szenior brand menedzsere.
A nyár folyamán ezen kívül egy országos fogyasztói promóció is indul, amelynek során napi ajándékokat, valamint havonta egy belföldi utazást nyerhetnek majd a felhasználók, a főnyeremény pedig egy választható tematikus külföldi kaland lesz. A kódfeltöltés és a játék részletei június 1-jétől a Coca-Cola Applikációban lesznek elérhetők.
Április óta a Fuze Tea olyan frissítő ízekkel segíti a hétköznapi kikapcsolódásokat, mint a mangó-ananász és a meggy-bodzavirág, amelyek tökéletes katalizátorként szolgálhatnak egy-egy ötperces kalandhoz.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >