A futófesztiválon gyűjtött adományok segítik a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot
A 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál klasszikus maratoni távján csaknem 2.000 futó állt rajthoz, a futóhétvége két napja alatt pedig összesen 8100-an mérték össze tudásukat különféle számokban. A koronavírus okozta járvány miatt a szervezők különleges óvintézkedésekkel készültek a résztvevők egészségének megőrzése érdekében.
A pandémia miatt példa nélküli biztonsági intézkedések mellett zajlott a 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál. A résztvevők a rajtszámukat előre kitöltött COVID-19 nyilatkozat és testhőmérséklet mérés után vehették át. A rajtzónákba kötelezően szájmaszkban állhattak be, melyet a rajtig mindenkinek viselnie kellett, majd a célban ismét fel kellett venniük azokat. A verseny útvonalán a frissítőállomások elrendezése és a frissítők felvétele is érintésmentesen történt, a szervezők számos pontra kézfertőtlenítőket helyeztek.
A 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál második napján, a klasszikus maratoni távon összesen 1.930-an indultak, a vírushelyzet miatt idén a futók döntő többsége belföldről érkezett a sporteseményre. A fesztivál két napja alatt összesen 11.700 futó nevezett, közülük több mint 8.100-an rajthoz is álltak. A biztonsági intézkedések miatt minden versenyszámot 300 fős rajthullámban indítottak a szervezők.
A SPAR Magyarország idén is főtámogatóként segítette Magyarország egyik legnagyobb szabadidős sporteseményét. A vállalat húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont hot-doggal és csípős debrecenivel, valamint különféle frissítőkkel – többek között SPAR Verde ásványvizekkel – fogadta a Pázmány Péter sétányon berendezett kiállítói soron a vendégeket. A stand bevételét, több mint 600 ezer forintot az elmúlt évekhez hasonlóan idén is a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak ajánlotta fel az üzletlánc.
A látogatók megismerkedhettek a SPAR Életmód programmal is, és egészségtudatos életvitellel kapcsolatos nyereményjátékokban vehettek részt. A program szakértői, Tóth Gábor és Turcsák Katalin pedig minőségi táplálkozással, és sportolással kapcsolatos kérdésekre válaszoltak a hétvége folyamán.
„A SPAR Magyarország 2008 óta áll a rendezvény mellett. Idén a COVID-19 okozta járvány soha nem látott körülményeket teremtett a futófesztivál életében, a szervezők azonban elismerésre méltóan álltak a helyzethez, számtalan intézkedést hoztak meg a résztvevők biztonsága érdekében. Az elmúlt években jól érzékelhetően megnőtt a futás népszerűsége, láthatóan egyre többen húznak időről-időre futócipőt. A SPAR Magyarország számára kiemelt cél, hogy növeljük vásárlóink egészségtudatosságát, és továbbra is támogassuk a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot céljai megvalósításában” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >