A Füstli 2000-től a legkedveltebb márka a magyar fogyasztók körében
Az ACNielsen Piackutató 2012. áprilisi adatai szerint a Sága Foods Zrt. 16,5%-os részesedéssel a hazai virsli szegmens piacvezetője. A cég 12 éve töretlen első helyét a 2000-ben bevezetett, egyedülálló ízvilágú és kiemelkedő minőségű termékének, a Füstlinek köszönheti, amely 2007 óta viseli a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet. A Füstli – és ízvariánsai – a legutóbbi kutatási adatok szerint 12%-kal a piac abszolút győztesének számít, nevét a termék különleges, bükkfával füstölt íze ihlette. A Sága saját kutatásából kiderül, hogy a virslit legtöbben és legrendszeresebben önálló ételként fogyasztjuk (78%), legyen az főzve vagy grillezve. A rendszeres vásárlók 28%-a feltétként, 30%-uk pedig alapanyagként használja fel.
Az ACNielsen legfrissebb, 2012. áprilisi adatai szerint a Sága Foods Zrt. a hazai virsli szegmens vezető gyártójaként, 26%-os árbevételével és 16,5%-os mennyiségi részesedésével messze megelőzi a versenytársait. A Füstli és ízvariánsai a teljes virsli piaci eladások 21%-át teszik ki értékben, mennyiségben pedig 12%-át. 2011-ben a vállalat éves belföldi árbevételének közel 1/3-át, 3 300 millió forintot meghaladó profitot termeltek a cégnek.
A Füstli család 12 éve, 2000 óta piacvezető termék, és már pár hónappal a bevezetését követően a legkeresettebb, legkedveltebb márkává vált a magyar fogyasztók körében. A füstölt ízvilágnak, a hosszúkás, vékony formának, az ízléses csomagolásnak és kiemelkedő minőségnek köszönhetően, a Füstli 2007 óta viseli a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet.
A sárvári üzemben működik az itthon található legkorszerűbb gyártósor, aminek köszönhetően mindössze másfél óra elég ahhoz, hogy a termék fogyasztásra kész állapotban az asztalra kerülhessen. Fantázianevét különleges, bükkfával füstölt íze miatt kapta.
A virslit legtöbben és legrendszeresebben önálló ételként esszük (78%), legyen ez főzve vagy grillezve. Emellett a rendszeres vásárlók 28%-a feltétként, 30%-uk alapanyagként használja fel, és jellemzően – hétvégén és hétköznap egyaránt – a reggeli (54%), illetve az esti (48%) étkezések során fogyasztják.
A Sága saját kutatása érdekes adatokkal szolgál a virsli vásárlási szokásokról, például a megkérdezettek 92%-a legalább havonta vásárol virslit, de igen magas arányuknak, 74%-uknak kéthetente belekerül a kosarába, közülük 46% legalább hetente fogyasztja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >