A Frisbo utat nyit az Egyesült Királyság 220 milliárdos piacára
Az Egyesült Királyság piacán értékesíteni sok magyar e-kereskedelmi cég számára kihívást jelent. Az EU-n kívüli terjeszkedés nehézségeinek leküzdésére a Frisbo nemzetközi e-logisztikai cég kínál megoldást.
A több mint 220 milliárd eurós értékű Egyesült Királyság a harmadik legnagyobb e-kereskedelmi piac világszerte. Elemzők szerint az Egyesült Királyságban az e-kereskedelem ma már az összes kiskereskedelmi forgalom több mint negyedét teszi ki, és 2024-re várhatóan eléri az összes kiskereskedelmi forgalom közel harmadát.
Mégis, az Egyesült Királyság piaca sokakat elriaszt a mérete, a távolság és a pénznem miatt. A Brexit csak növelte a magyar e-kereskedelmi cégek számára az esetleges brit piacra lépés dilemmáját. A Frisbo nemzetközi e-logisztikai vállalat most kibővítette tevékenységét az Egyesült Királyságban, ami megkönnyíti a magyar cégek számára a problémamentes piacra lépést.
„Az Egyesült Királyságban való értékesítés sok nemzetközi e-kereskedő számára megfontolandó. Ez egy nagy és aktív fogyasztói piac” – mondta Bogdan Colceriu, a Frisbo vezérigazgatója.
„Ügyfeleink most lehetőséget kapnak, hogy az Egyesült Királyság piacára is kiterjeszthessék szolgáltatásukat, ugyanazokkal az előnyökkel, amelyeket az EU-ban is kínálunk: helyi raktározás, a kiszállítás és a visszaküldés kezelése, valamint integrációk az összes jelentős e-kereskedelmi platformmal és piactérrel, mindez egyetlen platformba integrálva. Ez azt jelenti, hogy integrálódni tudunk az ügyfél értékesítési csatornájával, megkapjuk a megrendelésekkel kapcsolatos összes információt, ezeket elküldjük a raktárba, amely felveszi, becsomagolja és elszállítja a megrendeléseket, az ügyfél nevében kiállítjuk az összes szükséges dokumentumot (számlák, szállítási dokumentumok stb.), fenntartjuk a kapcsolatot a fuvarozókkal, visszárukezelési megoldásokat biztosítunk és így tovább” – részletezte.
Az e-fulfillment az a szolgáltatás, amelynek révén egy szolgáltató átveszi a megrendelések teljesítésének teljes folyamatát egy webáruház nevében, a raktározástól kezdve a megrendelések felvételén, a csomagoláson és a kiszállításon át, a visszajelzésig és a megrendelések nyomon követéséig. Az e-fulfillment kiszervezésének fontos előnye a működési költségek jelentős csökkentése.
A Frisbo az egyetlen olyan fulfillment hálózat Európában, amely gyors hozzáférést biztosít az ellenőrzött raktárakhoz, komplett komissiózási és csomagolási szolgáltatásokkal, és egyetlen platformot kínál az összes értékesítési csatorna és piac egy helyen történő kezeléséhez, valamint a helyi futárokkal történő kiszállítások megszervezéséhez és nyomon követéséhez. A vállalat ingyenes tanácsadási szolgáltatásokat is nyújt az új piacokra való terjeszkedéshez, beleértve a hozzáférést olyan partneri szolgáltatásokhoz, mint az e-kereskedelmi marketing, ügyféltámogatás, ERP, számlázás, jogi, vámügyi, fordítások és egyéb lokalizációs eszközök és termékek.
A Frisbo jelenleg 25 raktárat üzemeltet az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Spanyolországban, Olaszországban, Németországban, Csehországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Magyarországon, a Moldovai Köztársaságban, Romániában, Bulgáriában és Chilében, és több mint 200 online kereskedőt szolgál ki.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >