A Fressnapf az év egyik legsikeresebb márkája
Az „Állati Áruház” nemrégiben megjelent a legnagyobb közösségi oldalon, és rövid időn belül hatalmas embertömeget mozgatott meg. A Facebook egyre szigorodó szabályzatának ellenére néhány hét alatt közel 200,000 ember döntött úgy, csatlakozik a Fressnapf oldalához, ezzel az egyik leggyorsabban fejlődő és legaktívabb közösségi oldalt teremtve meg.
A Fészbuker.hu havi jelentése szerint 2011. májusában a Fressnapf Hungária, „Európa Nr. 1. állati áruháza” gyűjtötte a legtöbb rajongót, így ebben a hónapban a majdnem mindig dobogós márkákat (a Túró Rudi, a Milka és a McDonalds) is maga mögé utasította. Ezt a remek eredményt beépített emberek, hamis profilok, és bérkommentelők nélkül érték el. A márkaoldalt semmilyen Facebookon futó vagy attól független hirdetéssel nem támogatták, így a 200,000-es rajongótábort jelentős anyagi ráfordítás nélkül sikerült realizálniuk. A siker kulcsa egy egyszerű, de nagyszerű játék volt. A gazdikat megkérték, nevezzék kedvencüket, és a legtöbb lájkot szerző 3 cica illetve 3 kutya és gazdáik ajándékcsomagot kaptak. Sem világkörüli út, sem nagyértékű ajándék nem volt szükséges ahhoz, hogy a márkahű fogyasztók a leggyorsabban növekvő rajongói oldallá tegyék az állateledeleket és felszereléseket forgalmazó céget. A játékra 21,062 kutyát és 7,094 macskát neveztek gazdáik, akik egy hónap leforgása alatt 468,689 egyedi látogatót és 2,891,826 oldalletöltést produkáltak. A játék habár véget ért, de a lelkesedés nem lankad.
A közösségimédia-siker mérföldkő a márka életében, de a Fressnapf tevékenysége nem merül ki az internetes kommunikációban, hiszen elnyerték a legjobb márkák Superbrands díját is ebben az évben, amely biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. „A Fressnapfnál 9 éve azon dolgozunk, hogy vásárlóinkat országszerte a legmagasabb szinten szolgáljuk ki, és 2011-ben fordulóponthoz érkeztünk e tekintetben is. Magyarországon 31 áruházzal vagyunk jelen, az emberek nemcsak megszoktak, de meg is szerettek minket és a Superbrands szakmai grémiuma is elismerte erőfeszítéseinket. Büszkék vagyunk az eddig elért sikerekre,.” – mondta dr.László Ágnes, a Fressnapf marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >