A francia Casino a Hemával és Ikeával társulna
A Casino Csoport újabb partnerekkel való együttműködéseket tesztel: új szolgáltatásokat nyújt az Ikeával és javítja Franprix üzleteinek kínálatát a holland Hemával társulva.
Az Ikeával a Géant hipermarketekben elindul az Ikea „kattints és gyűjts pontokat” program tesztje. A koncepció szeptember 2-án indult négy üzletben, amelyek az Ikea által kevéssé lefedett helyszíneken találhatók – így például Párizs központjában is. A pontgyűjtő programban méretes árucikkek szerepelnek, és a hipermarket raktárában kerülnek majd tárolásra.
Mindeközben a Franprix a holland diszkontáruház-lánc, a Hema választékában szereplő termékeket fog kínálni néhány üzletében. Ezzel kívánja fejleszteni non-food ajánlatot, amely jelenleg nem erőssége. A Hema pedig jó eséllyel ér el az együttműködés révén új vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >