A francia Casino a Hemával és Ikeával társulna
A Casino Csoport újabb partnerekkel való együttműködéseket tesztel: új szolgáltatásokat nyújt az Ikeával és javítja Franprix üzleteinek kínálatát a holland Hemával társulva.
Az Ikeával a Géant hipermarketekben elindul az Ikea „kattints és gyűjts pontokat” program tesztje. A koncepció szeptember 2-án indult négy üzletben, amelyek az Ikea által kevéssé lefedett helyszíneken találhatók – így például Párizs központjában is. A pontgyűjtő programban méretes árucikkek szerepelnek, és a hipermarket raktárában kerülnek majd tárolásra.
Mindeközben a Franprix a holland diszkontáruház-lánc, a Hema választékában szereplő termékeket fog kínálni néhány üzletében. Ezzel kívánja fejleszteni non-food ajánlatot, amely jelenleg nem erőssége. A Hema pedig jó eséllyel ér el az együttműködés révén új vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >Az IKEA új kollekciója elhozza otthonainkba a svéd természetet
A gyermekeknek szóló, SKOGSDUVA kollekciót a varázslatos svéd erdők ihlették,…
Tovább olvasom >Itt az IKEA karácsonyi kalendáriuma: Drágulás és meglepetések
Az IKEA karácsonyi kalendáriuma, a „Vintersaga” idén is kapható a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >