A francia Casino a Hemával és Ikeával társulna
A Casino Csoport újabb partnerekkel való együttműködéseket tesztel: új szolgáltatásokat nyújt az Ikeával és javítja Franprix üzleteinek kínálatát a holland Hemával társulva.
Az Ikeával a Géant hipermarketekben elindul az Ikea „kattints és gyűjts pontokat” program tesztje. A koncepció szeptember 2-án indult négy üzletben, amelyek az Ikea által kevéssé lefedett helyszíneken találhatók – így például Párizs központjában is. A pontgyűjtő programban méretes árucikkek szerepelnek, és a hipermarket raktárában kerülnek majd tárolásra.
Mindeközben a Franprix a holland diszkontáruház-lánc, a Hema választékában szereplő termékeket fog kínálni néhány üzletében. Ezzel kívánja fejleszteni non-food ajánlatot, amely jelenleg nem erőssége. A Hema pedig jó eséllyel ér el az együttműködés révén új vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >