A Foxpost csomagautomata üzemeltető cég felvásárolta versenytársát
Egyesül két magyar, csomagautomatákat üzemeltető cég, miután a Foxpost Zrt. megvásárolta és így 100 százalékos tulajdonosa lett a Webox Hungary Kft.-nek – közölte a Foxpost csütörtökön az MTI-vel.
A vételárat, üzleti titokra való hivatkozással, nem közölték.
A cég tájékoztatása szerint a két teljesen eltérő technológiai alapról építkező rendszer összehangolása után a Foxpost szolgáltatása országszerte 142 ponton lesz elérhető.
Bengyel Ádám, a Foxpost Zrt. egyik alapítója, a cég vezérigazgatója a közleményben kiemelte: az adás-vétel után az új tulajdonos megkezdi a két hálózat optimalizálását és integrálását annak érdekében, hogy minél több felhasználó számára legyen elérhető az innovatív csomagküldési és fogadási rendszer.
A tervek szerint, ahol mindkét cég jelen volt eddig, onnan negyven automatát költöztetnek új helyszínre.
A Webox Hungary Kft. 2014 szeptemberében indította el a csomagautomatás átvételt biztosító szolgáltatását 80 automatából álló hálózattal.
A kockázati tőkéből magyar vállalkozók által alapított Foxpost Zrt. alig több mint egy éve, 2015 márciusában kezdte meg 62 beltéri, bevásárlóközpontokban elhelyezett csomagautomata üzemeltetését, ezek teljes körű kiszolgálását.
A két cég egyesülése után havonta már több mint 50 ezer ember használhatja a személyzet nélküli, automata csomaghálózaton történő küldést vagy átvételt – tájékoztatott a Foxpost Zrt.
A nyilvános céginformációs adatok szerint a Webox Hungary Kft. 2015-ben 16,6 millió forint árbevételt ért el.
A Foxpost Zrt. múlt évi árbevétele meghaladta 16,8 millió forintot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >Üzembe helyezte 2000. csomagautomatáját a GLS Hungary
A GLS Hungary bejelentette, hogy üzembe helyezte a 2000. csomagautomatáját,…
Tovább olvasom >Felkészülés a karácsonyi csúcsidőszakra: a DPD fejlesztései és bővítései
A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >