A Foxpost csomagautomata üzemeltető cég felvásárolta versenytársát
Egyesül két magyar, csomagautomatákat üzemeltető cég, miután a Foxpost Zrt. megvásárolta és így 100 százalékos tulajdonosa lett a Webox Hungary Kft.-nek – közölte a Foxpost csütörtökön az MTI-vel.
A vételárat, üzleti titokra való hivatkozással, nem közölték.
A cég tájékoztatása szerint a két teljesen eltérő technológiai alapról építkező rendszer összehangolása után a Foxpost szolgáltatása országszerte 142 ponton lesz elérhető.
Bengyel Ádám, a Foxpost Zrt. egyik alapítója, a cég vezérigazgatója a közleményben kiemelte: az adás-vétel után az új tulajdonos megkezdi a két hálózat optimalizálását és integrálását annak érdekében, hogy minél több felhasználó számára legyen elérhető az innovatív csomagküldési és fogadási rendszer.
A tervek szerint, ahol mindkét cég jelen volt eddig, onnan negyven automatát költöztetnek új helyszínre.
A Webox Hungary Kft. 2014 szeptemberében indította el a csomagautomatás átvételt biztosító szolgáltatását 80 automatából álló hálózattal.
A kockázati tőkéből magyar vállalkozók által alapított Foxpost Zrt. alig több mint egy éve, 2015 márciusában kezdte meg 62 beltéri, bevásárlóközpontokban elhelyezett csomagautomata üzemeltetését, ezek teljes körű kiszolgálását.
A két cég egyesülése után havonta már több mint 50 ezer ember használhatja a személyzet nélküli, automata csomaghálózaton történő küldést vagy átvételt – tájékoztatott a Foxpost Zrt.
A nyilvános céginformációs adatok szerint a Webox Hungary Kft. 2015-ben 16,6 millió forint árbevételt ért el.
A Foxpost Zrt. múlt évi árbevétele meghaladta 16,8 millió forintot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >