A Foxpost csomagautomata üzemeltető cég felvásárolta versenytársát
Egyesül két magyar, csomagautomatákat üzemeltető cég, miután a Foxpost Zrt. megvásárolta és így 100 százalékos tulajdonosa lett a Webox Hungary Kft.-nek – közölte a Foxpost csütörtökön az MTI-vel.
A vételárat, üzleti titokra való hivatkozással, nem közölték.
A cég tájékoztatása szerint a két teljesen eltérő technológiai alapról építkező rendszer összehangolása után a Foxpost szolgáltatása országszerte 142 ponton lesz elérhető.
Bengyel Ádám, a Foxpost Zrt. egyik alapítója, a cég vezérigazgatója a közleményben kiemelte: az adás-vétel után az új tulajdonos megkezdi a két hálózat optimalizálását és integrálását annak érdekében, hogy minél több felhasználó számára legyen elérhető az innovatív csomagküldési és fogadási rendszer.
A tervek szerint, ahol mindkét cég jelen volt eddig, onnan negyven automatát költöztetnek új helyszínre.
A Webox Hungary Kft. 2014 szeptemberében indította el a csomagautomatás átvételt biztosító szolgáltatását 80 automatából álló hálózattal.
A kockázati tőkéből magyar vállalkozók által alapított Foxpost Zrt. alig több mint egy éve, 2015 márciusában kezdte meg 62 beltéri, bevásárlóközpontokban elhelyezett csomagautomata üzemeltetését, ezek teljes körű kiszolgálását.
A két cég egyesülése után havonta már több mint 50 ezer ember használhatja a személyzet nélküli, automata csomaghálózaton történő küldést vagy átvételt – tájékoztatott a Foxpost Zrt.
A nyilvános céginformációs adatok szerint a Webox Hungary Kft. 2015-ben 16,6 millió forint árbevételt ért el.
A Foxpost Zrt. múlt évi árbevétele meghaladta 16,8 millió forintot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a felvásárlás: az Eisberg Hungary mostantól a Green Factory tagja
A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az…
Tovább olvasom >Boszniai vállalatnak adja el édességüzletágát a Podravka
A horvát Podravka élelmiszeripari vállalat szlovén leányvállalata, a Žito 8,6…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >