A foodpanda Oroszország után Ecuadort is meghódította
Az orosz piacvezető Delivery Club felvásárlása után a foodpanda most latin-amerikai jelenlétén erősít: a legnépszerűbb ecuadori ételrendelő platformot, a deliYamit (www.deliyami.com) vásárolta fel. A piacvezető deliYami 2012-ben kezdte meg működését, és a két legnagyobb városban van jelen (Quito és Guayaquil) a dél-amerikai országban.
A foodpanda szolgáltatása az ecuadori piacra való belépéssel ma már 46 országban érhető el világszerte, melyből hét latin-amerikai ország: Argentína, Brazília, Chile, Kolumbia, Mexikó, Peru és a már említett új piac, Ecuador. Érdekesség, hogy a latin-amerikai országokban a foodpanda hellofood néven működik, így a deliYamit is átkeresztelik hellofooddá (www.hellofood.com.ec).
„Az elmúlt években keményen megdolgoztunk azért, ahol most tartunk, s sikerült piacvezetőkké válnunk Ecuadorban. A hellofood tapasztalatával, erőforrásaival és technológiai hátterével készen állunk a következő nagy lépésekre.” – mondta el Luis Villarroel, a deliYami alapítója és ügyvezető igazgatója.
„Lenyűgöző időszak ez a foodpanda életében, múlt héten még az orosz terjeszkedésről beszéltünk, előtte pár nappal óriási elismerésben részesültünk az EUROPAS startup-díjnak köszönhetően, most pedig már az ecuadori piac is a miénk” – tette hozzá Arany László, a magyarországi foodpanda ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >Az évtized legnagyobb üzletét kötötte meg az ERSTE Nyíltvégű Ingatlan Befektetési Alap a HelloParks két raktárcsarnokának megvásárlásával
A hazai ipari ingatlanpiac valaha volt legnagyobb egyedi ügylete keretében,…
Tovább olvasom >A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >