A fogyatékkal élők vásárlási élményét javítaná a Carrefour
2024 nyaráig 50 párizsi kényelmi üzletében és tíz franciaországi hipermarketében javítja a fogyatékkal élők által elérhető szolgáltatásokat a Carrefour, amivel igyekszik „befogadóbb” vásárlási élményt kínálni.
A kiskereskedő ezt akkor jelentette be, amikor megnyitotta új áruházát Párizs északi külvárosában, Villeneuve-La-Garenne-ben, amely fogyatékkal élők számára kialakított fogadóközponttal várja a vásárlókat, a bevásárlókat kísérő szolgáltatásokat és mozgáskorlátozottaknak szánt speciális bevásárlókocsikat kínál.
A padlón vezetősávok teszik lehetővé a vakok és gyengénlátók számára, hogy könnyebben mozogjanak és eligazodjanak az üzletben, de ebben segít az üzletben használható Oorion alkalmazás is.
Másutt az egyes folyosók bejáratánál elhelyezett kontrasztos feliratok és piktogramok segítenek a vásárlóknak a termékek gyors azonosításában, míg a „nagy kiszerelésű” termékeket árusító részlegen egy csengő segítségével kérhetik a személyzet valamely tagjának segítségét.
Az innovációk célja, hogy választ adjanak öt, a fogyatékkal élő vásárlók által felvetett problémára, úgymint a fizetési folyamatra a kasszánál, az áruházban való eligazodásra, a vásárlás egyszerűségére, a digitális hozzáférhetőségre és az igényekre szabott termékkínálatra – közölte a kiskereskedő.
Ezek a kezdeményezések kiegészítik a kiskereskedő által már bevezetett olyan meglévő intézkedéseket, mint a „csendes órák”, a személyzetnek tartott francia jelnyelvi órák, a csendes terek és a Facil’iti megoldás. Az egyes üzletek az azonosított vásárlói igények alapján választhatnak, hogy e kezdeményezések közül egyet vagy többet valósítanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >