A fogyasztókat szépségápolási rutinnal támogató alkalmazást indított a Shiseido

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 22. 09:18

Az applikáció visszajelzést ad arról is, hogy a rutin alkalmazása megfelelően történt-e.

A Shiseido által fejlesztett „Beauty AR Navigation” digitális alkalmazási rendszerrel való interaktív kommunikáción keresztül segíti a fogyasztókat a megfelelő szépségápolási rutinok megtalálásában.

A Shiseido közleményében jelezte, hogy az okostelefon és táblagép segítségével elérhető alkalmazás a vállalat szakértelmét használja és a Kansei területéről merít. (A Science Direct szerint a Kansei egy olyan termékfejlesztési módszertan, amely a vásárlók és a felhasználók érzéseit, benyomásait és érzelmeit konkrét tervezési paraméterekké alakítja. )

Az alkalmazás a mesterséges intelligencia által vezérelt mozgásfelismerő technológiát is felhasználja, amely képes a kézmozdulatok részletekbe menő rögzítésére.

– A Beauty AR Navigation a fogyasztók számára könnyen érthető bőrápolási lépéseket közvetít videóval és narrációval, valamint olyan pontozásos kiértékeléssel, amely megmutatja, hogy bőrápolási rutinjuk megfelelő-e. Ez a visszajelzés várhatóan segít növelni a fogyasztók azon motivációját, hogy hosszú távon elsajátítsák a megfelelő szépségápolási rutint – áll a vállalat közleményében.

Retail Asia

Kapcsolódó cikkeink