A fogyasztókat szépségápolási rutinnal támogató alkalmazást indított a Shiseido
Az applikáció visszajelzést ad arról is, hogy a rutin alkalmazása megfelelően történt-e.
A Shiseido által fejlesztett „Beauty AR Navigation” digitális alkalmazási rendszerrel való interaktív kommunikáción keresztül segíti a fogyasztókat a megfelelő szépségápolási rutinok megtalálásában.
A Shiseido közleményében jelezte, hogy az okostelefon és táblagép segítségével elérhető alkalmazás a vállalat szakértelmét használja és a Kansei területéről merít. (A Science Direct szerint a Kansei egy olyan termékfejlesztési módszertan, amely a vásárlók és a felhasználók érzéseit, benyomásait és érzelmeit konkrét tervezési paraméterekké alakítja. )
Az alkalmazás a mesterséges intelligencia által vezérelt mozgásfelismerő technológiát is felhasználja, amely képes a kézmozdulatok részletekbe menő rögzítésére.
– A Beauty AR Navigation a fogyasztók számára könnyen érthető bőrápolási lépéseket közvetít videóval és narrációval, valamint olyan pontozásos kiértékeléssel, amely megmutatja, hogy bőrápolási rutinjuk megfelelő-e. Ez a visszajelzés várhatóan segít növelni a fogyasztók azon motivációját, hogy hosszú távon elsajátítsák a megfelelő szépségápolási rutint – áll a vállalat közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >Már a magyar vállalatokat is mesterséges intelligenciával támadják
A vállalatokat célzó digitális támadások egyik legújabb eszközévé vált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >