A fogyasztókat szépségápolási rutinnal támogató alkalmazást indított a Shiseido
Az applikáció visszajelzést ad arról is, hogy a rutin alkalmazása megfelelően történt-e.
A Shiseido által fejlesztett „Beauty AR Navigation” digitális alkalmazási rendszerrel való interaktív kommunikáción keresztül segíti a fogyasztókat a megfelelő szépségápolási rutinok megtalálásában.
A Shiseido közleményében jelezte, hogy az okostelefon és táblagép segítségével elérhető alkalmazás a vállalat szakértelmét használja és a Kansei területéről merít. (A Science Direct szerint a Kansei egy olyan termékfejlesztési módszertan, amely a vásárlók és a felhasználók érzéseit, benyomásait és érzelmeit konkrét tervezési paraméterekké alakítja. )
Az alkalmazás a mesterséges intelligencia által vezérelt mozgásfelismerő technológiát is felhasználja, amely képes a kézmozdulatok részletekbe menő rögzítésére.
– A Beauty AR Navigation a fogyasztók számára könnyen érthető bőrápolási lépéseket közvetít videóval és narrációval, valamint olyan pontozásos kiértékeléssel, amely megmutatja, hogy bőrápolási rutinjuk megfelelő-e. Ez a visszajelzés várhatóan segít növelni a fogyasztók azon motivációját, hogy hosszú távon elsajátítsák a megfelelő szépségápolási rutint – áll a vállalat közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI jövője: hatékonyság és szórakozás
Az Ipsos AI Monitor 2024-es jelentése szerint a magyarok 75%-a…
Tovább olvasom >Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >