A fogyasztókat szépségápolási rutinnal támogató alkalmazást indított a Shiseido
Az applikáció visszajelzést ad arról is, hogy a rutin alkalmazása megfelelően történt-e.
A Shiseido által fejlesztett „Beauty AR Navigation” digitális alkalmazási rendszerrel való interaktív kommunikáción keresztül segíti a fogyasztókat a megfelelő szépségápolási rutinok megtalálásában.
A Shiseido közleményében jelezte, hogy az okostelefon és táblagép segítségével elérhető alkalmazás a vállalat szakértelmét használja és a Kansei területéről merít. (A Science Direct szerint a Kansei egy olyan termékfejlesztési módszertan, amely a vásárlók és a felhasználók érzéseit, benyomásait és érzelmeit konkrét tervezési paraméterekké alakítja. )
Az alkalmazás a mesterséges intelligencia által vezérelt mozgásfelismerő technológiát is felhasználja, amely képes a kézmozdulatok részletekbe menő rögzítésére.
– A Beauty AR Navigation a fogyasztók számára könnyen érthető bőrápolási lépéseket közvetít videóval és narrációval, valamint olyan pontozásos kiértékeléssel, amely megmutatja, hogy bőrápolási rutinjuk megfelelő-e. Ez a visszajelzés várhatóan segít növelni a fogyasztók azon motivációját, hogy hosszú távon elsajátítsák a megfelelő szépségápolási rutint – áll a vállalat közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >