A fogyasztókat szépségápolási rutinnal támogató alkalmazást indított a Shiseido
Az applikáció visszajelzést ad arról is, hogy a rutin alkalmazása megfelelően történt-e.
A Shiseido által fejlesztett „Beauty AR Navigation” digitális alkalmazási rendszerrel való interaktív kommunikáción keresztül segíti a fogyasztókat a megfelelő szépségápolási rutinok megtalálásában.
A Shiseido közleményében jelezte, hogy az okostelefon és táblagép segítségével elérhető alkalmazás a vállalat szakértelmét használja és a Kansei területéről merít. (A Science Direct szerint a Kansei egy olyan termékfejlesztési módszertan, amely a vásárlók és a felhasználók érzéseit, benyomásait és érzelmeit konkrét tervezési paraméterekké alakítja. )
Az alkalmazás a mesterséges intelligencia által vezérelt mozgásfelismerő technológiát is felhasználja, amely képes a kézmozdulatok részletekbe menő rögzítésére.
– A Beauty AR Navigation a fogyasztók számára könnyen érthető bőrápolási lépéseket közvetít videóval és narrációval, valamint olyan pontozásos kiértékeléssel, amely megmutatja, hogy bőrápolási rutinjuk megfelelő-e. Ez a visszajelzés várhatóan segít növelni a fogyasztók azon motivációját, hogy hosszú távon elsajátítsák a megfelelő szépségápolási rutint – áll a vállalat közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >