A fogyasztók szeretik a jó ügyek mellé álló márkákat
A Cone kommunikációs ügynökség új tanulmánya szerint a fogyasztók négyötöde nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkát, amely jó ügyekhez köthető, de végső döntés az ár és a minőség alapján történik.
A kutatás szerint
a jó ügyek csak akkor fejtenek ki valóban erős
hatást a vásárlási döntésekre,
ha a támogatott ügy a fogyasztó számára
is releváns, általa is támogatott, de legalábbis
rokonszenves. Ezen esetben 85 százalék hajlik arra,
hogy inkább ilyen márka termékeit/szolgáltatásait
fogyassza.
Ennek ellenére tavaly csupán a
megkérdezettek 38 százaléka vásárolt
valamely jó ügyhöz köthető márkát.
A válaszadók 52 százalék szerint a
cégeknek folytatniuk kell az adakozást, 25 százalék
szerint pedig az eddigieknél többet kellene költeniük
jó ügyekre.
A kommunikációs ügynökség
munkatársai szerint az ügy központú reklámok
jobban érdeklik a fogyasztókat, azokkal hosszabb időt
töltenek el, legyen szó nyomtatott vagy online
megjelenésről, s a fokozott figyelem kihat a vásárlási
döntésre is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >