A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra törekszenek, hogy minél inkább megértsék igényeiket, szükségleteiket, derül ki a Redpoint Global felméréséből.

Nem mindegy, mivel szólítják meg a vásárlókat
A cég több mint 1000 amerikai vásárlót kérdezett meg. A válaszadók 78%-a kimondottan frusztrálónak nevezte, amikor egy retailer üzenete nem felelt meg az elvárásaiknak, igényeiknek, szükségleteiknek.
A fogyasztók 70%-a aggódott a globális ellátási láncokat érintő kihívások miatt, 77% pedig az áruhiány okán.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
EY: Kiveszőben a márkahűség – szinte csak az ár-értékarány számít
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt,…
Tovább olvasom >A celebek ideje lejárt?
Egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos…
Tovább olvasom >A Tesco a sajátmárkás termékre fókuszál ezentúl
A Tesco szupermarket hálózat csökkenti a márkás termékek számát az…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >