A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra törekszenek, hogy minél inkább megértsék igényeiket, szükségleteiket, derül ki a Redpoint Global felméréséből.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/12/grocery-sales-in-uk-slow-as-shoppers-take-advantage-of-black-friday-nielsen-300x172.jpg)
Nem mindegy, mivel szólítják meg a vásárlókat
A cég több mint 1000 amerikai vásárlót kérdezett meg. A válaszadók 78%-a kimondottan frusztrálónak nevezte, amikor egy retailer üzenete nem felelt meg az elvárásaiknak, igényeiknek, szükségleteiknek.
A fogyasztók 70%-a aggódott a globális ellátási láncokat érintő kihívások miatt, 77% pedig az áruhiány okán.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco a sajátmárkás termékre fókuszál ezentúl
A Tesco szupermarket hálózat csökkenti a márkás termékek számát az…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította…
Tovább olvasom >Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >