A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra törekszenek, hogy minél inkább megértsék igényeiket, szükségleteiket, derül ki a Redpoint Global felméréséből.

Nem mindegy, mivel szólítják meg a vásárlókat
A cég több mint 1000 amerikai vásárlót kérdezett meg. A válaszadók 78%-a kimondottan frusztrálónak nevezte, amikor egy retailer üzenete nem felelt meg az elvárásaiknak, igényeiknek, szükségleteiknek.
A fogyasztók 70%-a aggódott a globális ellátási láncokat érintő kihívások miatt, 77% pedig az áruhiány okán.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Márkák a fa alatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >EY: Kiveszőben a márkahűség – szinte csak az ár-értékarány számít
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A celebek ideje lejárt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: A magyarok szerint ezek a karácsony elengedhetetlen részei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

