A fogyasztók 2014-ben a Soós Tésztára szavaztak
Idén harmadszor került sor az Év Terméke megmérettetésre. A legnépszerűbb Magyarországon is kapható termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték őket kategóriánként. Idén 12 kategóriában osztották ki az ÉV Terméke Díjat, száraztészta kategóriában a Soós Tészta Kft. Premio termékcsaládja lett a díjazott.
A fogyasztók idén is azokra az innovatív márkákra szavaztak, akik a legsikeresebben tudták megkülönböztetni magukat a piacon megtalálható hasonló kategóriájú termékektől. A díjazottak sora azt mutatta, hogy azoknak a cégeknek van esélye a fogyasztók elismerésének elnyerésére, akik a gazdasági válságra, a vásárlóerő stagnálására, a kedvezőtlen trendekre folyamatos innovációval, termékfejlesztéssel és hatékony marketingkommunikációval válaszoltak. Az elismerésért induló rangos mezőny azt bizonyította, hogy a márkatulajdonosnak továbbra is fontos a részvétel a legelismertebb innovációs termékdíjazási rendszerben.
„A kezdetektől egy cél vezérelt minket, hogy finom, minőségi és házias termékeket gyártsunk. Hiszünk abban, hogy a hagyományos, tojásos tésztáknak még mindig helye van a hazai gasztronómiában, ezért szeretnénk, ha a házias ízek nem vesznének ki a magyar konyhából. Ez nem csak cél, hanem valódi misszió a Soós Tészta számára, mint ahogy annak a tévhitnek az eloszlatása is, hogy a tészta nem fér össze az egészséges életmóddal.
Természetesen, mint minden vállalatnak, nekünk is az eladás volumenének növelése az elsődleges üzleti célunk. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Soós Tészta termékei ma már szinte minden nagyobb áruházláncban megtalálhatók, de szeretnénk, ha a jelenleginél is több üzlet forgalmazná a teljes termékportfóliónkat. Hisszük, hogy ez a díj is hozzásegít minket nagyszabású terveink megvalósításához.” – mondta el Soós Zoltán, a Soós Tészta Kft. tulajdonos ügyvezető igazgatója a díjátadó ünnepségen.
A napi fogyasztási cikkek piacán nagy számban és gyorsan jelennek meg innovációk. A kutatások viszont egyértelműen bizonyítják, hogy a bevezetett termékújdonságok több mint fele egyáltalán nem válik sikeressé. A már meglévő széles termékválasztékban ezért is nehéz sikeresnek lenni. Napi fogyasztási cikkek területén a fogyasztó számára két értékben mutatkozhat meg az innováció ereje, egyrészt a kényelemben, másrészt a megfelelő ár-érték arányban. A piacon maradás harmadik faktora a termékelőnyök okos kommunikációja. Ennek az egyik leghatékonyabb eszköze egyértelműen a termékminősítési programokban, így az ÉV Terméke Díj megmérettetésben való részvétel.
„Az 1981-ben alapított Soós Tészta Kft. az elmúlt három évtized alatt a hazai tésztaipar jelentős szereplőjévé nőtte ki magát, köszönhetően a folyamatos innovációnak, valamint a minőségi és házias alapanyagokba vetett töretlen hitünknek. Tésztáink házias íz világú, de állandó minőséget képviselő, modern technológiával gyártott, vonzó ár-érték arányú termékek, melyek igazi friss tojással készülnek. Termékeink között a hagyományos magyar konyha alapját képező tésztafajtáktól a modern olasz konyhában használatos tésztafajtákig minden megtalálható. Legyen szó négy vagy nyolc tojásos, prémium vagy durumtésztáról, kínálatunkban mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illőt. Gran Premio termék családunkban pedig a soktojásos tészták használati és élvezeti előnyeit kombináltuk a durum liszt egészségre gyakorolt jó hatásával. Az elmúlt évtizedekben szinte valamennyi termékcsaládunk elnyert valamilyen díjat, van köztük olyan, ami többet is. Legutóbb 2011-ben nyertük el a Magyar Termék Nagydíjat és a Kiváló Magyar Élelmiszer tanúsítványt.
Az elmúlt 3 évben a Soós Tészta Kft. a márkaépítést és a márkaismertség növelését tekintette elsődleges szempontnak, ezért is indított átfogó edukációs kampányt. Úgy gondoljuk, hogy az okos kommunikációnak is nagy része van abban, hogy a mai nap átvehettük ezt a díjat” – egészítette ki Takács Gáborné, minőségbiztosítási vezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >