A Fogyasztói Termékek Fórum gyorsítja az ENSZ Race to Zero-kampányát
Hivatalosan is az ENSZ Race to Zero kampányának gyorsítójaként nevezték meg a Fogyasztói Termékek Fórumát (CGF), amely felpörgetné a széndioxid-csökkentés iramát globális tagvállalatai körében.
A bejelentés a COP26 klímacsúcson történt egy ehhez kapcsolódó esemény során, ahol elismerték a CGF hozzárájulását a Race to Zero kampányhoz csatlakozó cégek munkájában.
A Race to Zero olyan nem állami finanszírozású / hátterű stakeholdereket szólít meg, amelyek hajlandók lennének vállalni, hogy 2030-ra felére csökkentik karbonkibocsájtásukat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >Új kupak bevezetésével mérsékli a műanyagfelhasználást a dm-drogerie markt
A német dm-drogerie markt egyes tubusos saját márkás termékei számára…
Tovább olvasom >Rengeteg szén, kevesebb földgáz, valamivel több megújuló a tavalyi globális energiamixben
Az Energy Institute 72. Statistical Review of World Energy című, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >