A Fogyasztói Termékek Fórum gyorsítja az ENSZ Race to Zero-kampányát
Hivatalosan is az ENSZ Race to Zero kampányának gyorsítójaként nevezték meg a Fogyasztói Termékek Fórumát (CGF), amely felpörgetné a széndioxid-csökkentés iramát globális tagvállalatai körében.

A fogyasztók gyorsítják a zéró kibocsájtás-kampányt
A bejelentés a COP26 klímacsúcson történt egy ehhez kapcsolódó esemény során, ahol elismerték a CGF hozzárájulását a Race to Zero kampányhoz csatlakozó cégek munkájában.
A Race to Zero olyan nem állami finanszírozású / hátterű stakeholdereket szólít meg, amelyek hajlandók lennének vállalni, hogy 2030-ra felére csökkentik karbonkibocsájtásukat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >Új kupak bevezetésével mérsékli a műanyagfelhasználást a dm-drogerie markt
A német dm-drogerie markt egyes tubusos saját márkás termékei számára…
Tovább olvasom >Rengeteg szén, kevesebb földgáz, valamivel több megújuló a tavalyi globális energiamixben
Az Energy Institute 72. Statistical Review of World Energy című, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >