A FM főosztályvezetője szeptembertől ismét a vállalkozói szférában
Gyaraky Zoltán, a FM Élelmiszer-feldolgozási Főosztályának volt vezetője szeptembertől visszatért a civil, piaci területre és terv szerint 3 szervezet tevékenységébe kapcsolódik be.
A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. elsősorban a magyar termék rendelet megalkotásában, valamint a tanúsító védjegyek működtetésében szerzett korábbi tapasztalataira támaszkodva, vállalati kapcsolatok vezetőként az akvizícióban, a meglévő partnerkapcsolatok ápolásában a minősítési rendszer fejlesztésében számít szakértelmére, elkötelezettségére.
Az Omega Bázis Kft-nél azt szeretnék, hogy az innovációs folyamatot elsősorban az előállított termékcsaládok piaci felhasználásának bővítésében támogassa.
A Funkcionális Élelmiszerlánc Terméktanács, mint a perspektivikus élelmiszerek előállításában érdekelt újonnan létrehozott társadalmi szervezet a hungarikum szabályozás és szervezeti kialakítás során nyert szervezési tapasztalatokat, továbbá az egészséges táplálkozási célokat szolgáló, magas minőségű élelmiszerek iránti szakmai elkötelezettséget szeretné hasznosítani.
Gyaraky Zoltántól nem áll távol a vállalkozói terület, hiszen korábban a Consact Minőségügyi Tanácsadó Kft., majd az SGS Hungária Kft., végül a Wessling Hungary Kft. üzletág igazgatójaként is tevékenykedett. Jelentős tapasztalatokra tett szert a hatósági élelmiszer ellenőrzésben, ahol a fővárosi, pest megyei ellenőrző intézetek munkatársaként, majd a minőségügyi terület vezetőjeként több, mint két évtizedet dolgozott. Szakmai tevékenységében mindig jelentős szerepet kapott az élelmiszerjoggal való foglalkozás, melyet a szak-egyetemeken egy évtizeden keresztül külsős óraadóként is tanított. Több szakkönyv szerkesztésében, írói közösségének munkájában is részt vállalt. A Magyar Élelmiszerkönyv Bizottság elnöki feladatait is ellátja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >