A Fluid Music megvásárolta a Mood Media-t
2010 júniusában a Fluid Music Canada Inc. megvásárolta a Mood Media Group SA összes kibocsátott részvényét és kintlévőségét 160 millió euróért, azaz 206 millió dollárért.
A tranzakcióval egy időben az igazgatótanács úgy döntött, hogy a vállalat nevét Fluid Music-ról Mood Media Corporation-re változtatja, a torontói tőzsdén (TSX) így 2010 júliusától a cégcsoport FMN helyett már az új, MM szimbólum folytatja kereskedelmi tevékenységét.
A vásárlás több fronton is hatalmas előrelépést jelent a cégek számára. Egyrészt csaknem 5 millió zeneszámmal bővült a cégcsoport zenei adatbázisa, másrészt a Fluid teljes egészében tulajdonolt leányvállalatai által jelentősen nőtt a Mood Media instore szolgáltatási portfoliója. A Somerset Entertainment Ltd. (www.somersetent.com) nem hagyományos kereskedelmi helyszíneken (Wal Mart, Target, Costco stb.) értékesít alkalomhoz szabott zenei albumokat. Az interaktív displayeken kihelyezett lemezek több mint 20 országban, csaknem 18 800 helyszínen találhatóak meg, az éves eladás pedig megközelíti a 19 millió példányszámot. A Mood Media nemzetközi ügyfélbázisának, valamint a helyi piacok beható ismeretének köszönhetően pedig egyedülálló lehetőség nyílik az eladáshelyi kereskedelemmel az új, nemzetközi piacokra való belépésre is. A Trusonic (www.trusonic.com) az interneten keresztül történő háttérzenei szolgáltatás és audiokommunikáció terén piacvezető Észak – Amerikában, főképp az általános retail és a vendéglátóipari szegmensben, a Puretracks (www.puretracks.com) pedig az online zenei letöltéseket teszi lehetővé.
– Hiszünk abban, hogy a Mood Media által kínált érzékszervi marketing megoldásokat, különösen a világszínvonalú vizuális tartalomszolgáltatást és az illatmarketing megoldásokat kifejezetten jól fogadják majd az észak – amerikai piacon, ahol a Fluid Music jelentős ügyfélbázissal rendelkezik, és a szegmensben idáig még senki nem szerzett piaci részesedést – hangsúlyozza Lorne Abony, a Mood Media Corporation elnök – vezérigazgatója.
A fúziót követően a Mood Media Corporation immár 650 nemzetközi márkát támogat, csaknem 170 000 kereskedelmi helyszínen, 37 országban, beleértve Észak Amerikát, Kanadát, Európát, Ausztráliát és Ázsiát, ezzel pedig a világ vezető instore média specialistájává lépett elő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >