A Fizetési Pont POS terminál nélküli elektronikus kártyás fizetést vezetett be
Új kártyás elektronikus fizetési megoldást vezetett be a Fizetési Pont Magyarországon: az úgynevezett SoftPOS technológiával POS terminál nélkül lehet bankkártyás vásárlási tranzakciót végrehajtani egy okostelefon segítségével – közölte a POS terminál üzemeltető az MTI-vel csütörtökön.
Közölték: a Fizetési Pont SoftPOS mobil alkalmazás letöltése, és a szerződés megkötése azonnal képessé teszi a Fizetési Pont partnereit elektronikus kártyás fizetés elfogadására.
A Fizetési Pont az egyetlen olyan POS terminál szolgáltató Magyarországon, amely 80 ezer forintos vissza nem térítendő állami támogatást nyújt a Pénzügyminisztérium (PM) POS terminál telepítési programban. A támogatást a SoftPOS virtuális POS terminál igénybevétele esetén is biztosítja a cég – közölték.
A közlemény emlékeztet: a kormány 2021. január 1-től kötelezővé teszi a kártyás elektronikus fizetési lehetőség biztosítását az online pénztárgépet használó vállalkozások számára, ami segíti a bankkártyás fizetési megoldások széleskörű elterjedését Magyarországon. A Fizetési Pont azzal is támogatja az érintett vállalkozókat, hogy megkönnyíti számukra a kártyás elektronikus fizetési megoldás bevezetését, így akik a Fizetési Pontot választják, ebben az évben ingyenesen vehetik igénybe a cég elektronikus fizetési szolgáltatását.
A Fizetési Pont termináljaihoz, legyen az hagyományos terminál vagy az új SoftPOS alkalmazás, szinte azonnal és terminálvásárlási díj megfizetése nélkül lehet hozzájutni.
A Fizetési Pont 2012-ben alakult, Magyarország legnagyobb, bankfüggetlen POS terminál üzemeltető hálózatát hozta létre, már több mint 26 ezer elfogadóhelyen telepítettek POS terminált. A cég termináljai megtalálhatóak Magyarország több mint 2000 településén.
A Magyar Nemzeti Bank legfrissebb adatai alapján 2020 első félévében közel 114 ezer elfogadóhelyen működött POS terminál. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre inkább az elektronikus fizetés kerül előtérbe
Az elektronikus fizetések térhódítása egyre markánsabban tapintható Magyarországon, ami évről…
Tovább olvasom >K&H: a készpénz nem menő
A fiatalok alapvetően ragaszkodnak karácsonyi szokásaikhoz, abból a szempontból is,…
Tovább olvasom >Adathalászok próbálnak visszaélni a PENNY nevével – figyelmeztet a kiskereskedelmi lánc
A PENNY nevében hamis nyereményjáték terjed a Facebookon – figyelmezteti vásárlóit a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >