A fiatalok és az 50 felettiek ragaszkodnak leginkább vásárlási szokásaikhoz
A 15-30 éves fiatalok és az 50 feletti korosztály változtatott legkevésbé vásárlási szokásain a válságnak betudhatóan – derül ki az amerikai Retail Forward piackutató cég friss felméréséből.
„A legtöbben a konzervatívabb, idősebb emberekről feltételezik, hogy kuponokat gyűjtenek, különleges akciókat figyelnek és több boltot is végigjárnak bevásárlásaik alkalmával. Meglepő módon a 15-30 éves fiatalok sem változtattak szokásaikon, talán mert még nincs önálló lakásuk vagy cégük, ezért nem kell annyira spórolniuk” – mondja Mandy Putnam, a Colombus tanácsadója. Ez a két generáció mindenesetre tudatosabban vásárol a többségnél: az idősebbek körében háttérbe szorultak a hazai márkák, a fiatalok pedig az éttermekről és a napi Starbucks-látogatásról mondtak le a válság kezdete óta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >