A fiatalok és az 50 felettiek ragaszkodnak leginkább vásárlási szokásaikhoz
A 15-30 éves fiatalok és az 50 feletti korosztály változtatott legkevésbé vásárlási szokásain a válságnak betudhatóan – derül ki az amerikai Retail Forward piackutató cég friss felméréséből.
„A legtöbben a konzervatívabb, idősebb emberekről feltételezik, hogy kuponokat gyűjtenek, különleges akciókat figyelnek és több boltot is végigjárnak bevásárlásaik alkalmával. Meglepő módon a 15-30 éves fiatalok sem változtattak szokásaikon, talán mert még nincs önálló lakásuk vagy cégük, ezért nem kell annyira spórolniuk” – mondja Mandy Putnam, a Colombus tanácsadója. Ez a két generáció mindenesetre tudatosabban vásárol a többségnél: az idősebbek körében háttérbe szorultak a hazai márkák, a fiatalok pedig az éttermekről és a napi Starbucks-látogatásról mondtak le a válság kezdete óta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >