A fiatalok és az 50 felettiek ragaszkodnak leginkább vásárlási szokásaikhoz
A 15-30 éves fiatalok és az 50 feletti korosztály változtatott legkevésbé vásárlási szokásain a válságnak betudhatóan – derül ki az amerikai Retail Forward piackutató cég friss felméréséből.
„A legtöbben a konzervatívabb, idősebb emberekről feltételezik, hogy kuponokat gyűjtenek, különleges akciókat figyelnek és több boltot is végigjárnak bevásárlásaik alkalmával. Meglepő módon a 15-30 éves fiatalok sem változtattak szokásaikon, talán mert még nincs önálló lakásuk vagy cégük, ezért nem kell annyira spórolniuk” – mondja Mandy Putnam, a Colombus tanácsadója. Ez a két generáció mindenesetre tudatosabban vásárol a többségnél: az idősebbek körében háttérbe szorultak a hazai márkák, a fiatalok pedig az éttermekről és a napi Starbucks-látogatásról mondtak le a válság kezdete óta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >