A fiatalok és az 50 felettiek ragaszkodnak leginkább vásárlási szokásaikhoz

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 16. 04:07

A 15-30 éves fiatalok és az 50 feletti korosztály változtatott legkevésbé vásárlási szokásain a válságnak betudhatóan – derül ki az amerikai Retail Forward piackutató cég friss felméréséből.

 „A legtöbben a konzervatívabb, idősebb emberekről feltételezik, hogy kuponokat gyűjtenek, különleges akciókat figyelnek és több boltot is végigjárnak bevásárlásaik alkalmával. Meglepő módon a 15-30 éves fiatalok sem változtattak szokásaikon, talán mert még nincs önálló lakásuk vagy cégük, ezért nem kell annyira spórolniuk” – mondja Mandy Putnam, a Colombus tanácsadója. Ez a két generáció mindenesetre tudatosabban vásárol a többségnél: az idősebbek körében háttérbe szorultak a hazai márkák, a fiatalok pedig az éttermekről és a napi Starbucks-látogatásról mondtak le a válság kezdete óta.

Kapcsolódó cikkeink