A fiatalok és az 50 felettiek ragaszkodnak leginkább vásárlási szokásaikhoz
A 15-30 éves fiatalok és az 50 feletti korosztály változtatott legkevésbé vásárlási szokásain a válságnak betudhatóan – derül ki az amerikai Retail Forward piackutató cég friss felméréséből.
„A legtöbben a konzervatívabb, idősebb emberekről feltételezik, hogy kuponokat gyűjtenek, különleges akciókat figyelnek és több boltot is végigjárnak bevásárlásaik alkalmával. Meglepő módon a 15-30 éves fiatalok sem változtattak szokásaikon, talán mert még nincs önálló lakásuk vagy cégük, ezért nem kell annyira spórolniuk” – mondja Mandy Putnam, a Colombus tanácsadója. Ez a két generáció mindenesetre tudatosabban vásárol a többségnél: az idősebbek körében háttérbe szorultak a hazai márkák, a fiatalok pedig az éttermekről és a napi Starbucks-látogatásról mondtak le a válság kezdete óta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >