A fiatalabb fogyasztók felé fordul a ketchupóriás Kraft Heinz
A Kraft Heinz élelmiszeripari óriás tervezi, hogy bekapcsolódik az Egyesült Államok iskolai étkeztetésébe, saját márkás termékeket kínálva a menzákra. A célja, hogy az új generáció fogyasztóinak bemutassa élelmiszereit. A vállalat vezérigazgatója, Miguel Patricio szerint az iskolák kulcsfontosságú szerepet játszhatnak a cég élelmezési üzletágának fellendítésében, és a hosszú távú marketingstratégia növelheti a termékeik iránti keresletet.
A KHC májusi negyedéves jelentésében hangsúlyozták, hogy az iskolai étkeztetést egy 25 milliárd dolláros potenciállal rendelkező, de kiaknázatlan területnek látják, ahol nagyobb részesedést szeretnének szerezni.
Azonban a stratégia kapott kritikát dietetikusoktól, gyermekvédelmi szakemberektől és iskolai étkeztetési felelősöktől is, akik szerint a vállalat feldolgozott és előre csomagolt termékei veszélyeztethetik a növekvő szervezeteket.
A cég az év elején bejelentette, hogy átalakítja a Lunchables márkájú termékeit, hogy azok megfeleljenek az iskolai élelmezési irányelveknek.
A KHC korábban elhanyagolta az élelmezési üzletágát, de Carlos Abrams-Rivéra, a cég észak-amerikai vezetője és várhatóan 2025-től a vezérigazgatója kidolgozott egy új stratégiát, amely teljesen átalakítaná azt.
Mielőtt meghódíthatnák az iskolai étkeztetést, meg kell győzniük az iskolákat arról, hogy termékeik nem csak egészségesek, de költséghatékonyabbak is, mint a jelenlegi rendszerek.
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >Megújult külsőben a KOCH’s flakonos termékcsalád
A KOCH’s új flakonos termékcsaládja a megszokott magas és állandó…
Tovább olvasom >Csökkentette 2024-es értékesítési előrejelzését a Kraft Heinz
A Kraft Heinz, az egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalat, 2024-re csökkentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >