A fiatalabb fogyasztók felé fordul a ketchupóriás Kraft Heinz
A Kraft Heinz élelmiszeripari óriás tervezi, hogy bekapcsolódik az Egyesült Államok iskolai étkeztetésébe, saját márkás termékeket kínálva a menzákra. A célja, hogy az új generáció fogyasztóinak bemutassa élelmiszereit. A vállalat vezérigazgatója, Miguel Patricio szerint az iskolák kulcsfontosságú szerepet játszhatnak a cég élelmezési üzletágának fellendítésében, és a hosszú távú marketingstratégia növelheti a termékeik iránti keresletet.
A KHC májusi negyedéves jelentésében hangsúlyozták, hogy az iskolai étkeztetést egy 25 milliárd dolláros potenciállal rendelkező, de kiaknázatlan területnek látják, ahol nagyobb részesedést szeretnének szerezni.
Azonban a stratégia kapott kritikát dietetikusoktól, gyermekvédelmi szakemberektől és iskolai étkeztetési felelősöktől is, akik szerint a vállalat feldolgozott és előre csomagolt termékei veszélyeztethetik a növekvő szervezeteket.
A cég az év elején bejelentette, hogy átalakítja a Lunchables márkájú termékeit, hogy azok megfeleljenek az iskolai élelmezési irányelveknek.
A KHC korábban elhanyagolta az élelmezési üzletágát, de Carlos Abrams-Rivéra, a cég észak-amerikai vezetője és várhatóan 2025-től a vezérigazgatója kidolgozott egy új stratégiát, amely teljesen átalakítaná azt.
Mielőtt meghódíthatnák az iskolai étkeztetést, meg kell győzniük az iskolákat arról, hogy termékeik nem csak egészségesek, de költséghatékonyabbak is, mint a jelenlegi rendszerek.
Kapcsolódó cikkeink
Ízlés szerint keverve – szószforradalom az amerikai piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kettéválik a Kraft Heinz: új korszak kezdődik az élelmiszeripari óriás történetében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz két nyilvánosan működő részvénytársasággá válik szét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lojalitás újratöltve – ki nyeri a hűségháborút 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >