A fiatalabb fogyasztók felé fordul a ketchupóriás Kraft Heinz
A Kraft Heinz élelmiszeripari óriás tervezi, hogy bekapcsolódik az Egyesült Államok iskolai étkeztetésébe, saját márkás termékeket kínálva a menzákra. A célja, hogy az új generáció fogyasztóinak bemutassa élelmiszereit. A vállalat vezérigazgatója, Miguel Patricio szerint az iskolák kulcsfontosságú szerepet játszhatnak a cég élelmezési üzletágának fellendítésében, és a hosszú távú marketingstratégia növelheti a termékeik iránti keresletet.
A KHC májusi negyedéves jelentésében hangsúlyozták, hogy az iskolai étkeztetést egy 25 milliárd dolláros potenciállal rendelkező, de kiaknázatlan területnek látják, ahol nagyobb részesedést szeretnének szerezni.
Azonban a stratégia kapott kritikát dietetikusoktól, gyermekvédelmi szakemberektől és iskolai étkeztetési felelősöktől is, akik szerint a vállalat feldolgozott és előre csomagolt termékei veszélyeztethetik a növekvő szervezeteket.
A cég az év elején bejelentette, hogy átalakítja a Lunchables márkájú termékeit, hogy azok megfeleljenek az iskolai élelmezési irányelveknek.
A KHC korábban elhanyagolta az élelmezési üzletágát, de Carlos Abrams-Rivéra, a cég észak-amerikai vezetője és várhatóan 2025-től a vezérigazgatója kidolgozott egy új stratégiát, amely teljesen átalakítaná azt.
Mielőtt meghódíthatnák az iskolai étkeztetést, meg kell győzniük az iskolákat arról, hogy termékeik nem csak egészségesek, de költséghatékonyabbak is, mint a jelenlegi rendszerek.
Kapcsolódó cikkeink
Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >A ketchup a hűtőbe vagy a kamrába kerüljön? A Heinz lezárta a vitát
A régi kérdés, hogy a ketchupot felbontás után a hűtőben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >