A Ferrero új piacaival 3,9 százalékos növekedést ért el
Az olasz csokoládé- és édesipari cég, a Ferrero a tavalyi költségvetési évben 8,4 milliárd euró bevételre tett szert, mely 3,9 százalékos növekedést jelent. Adózás előtti nyereségük 907 millió euró volt, mely a tavalyi évhez képest 14,2 százalékkal több.
A Ferrero az elmúlt időszakban 537 millió eurót fordított fejlesztésre, elsősorban ipari fejlesztésekre és a termelékenység növelésére Olaszországban, Németországban, Indiában, Brazíliában, Mexikóban és Kínában. Ezeken a területeken a cég megőrizte, vagy tovább növelte eladásait, míg a Közel-Keleten jelentős növekedést könyvelhetett el.
A termékek tekintetében a Kinder Joy hozta a legnagyobb sikert, melyből 29 százalékkal többet adtak el, míg a Kinder Buenóból 10 százalékkal, a Ferrero Rocher-ból 6 százalékkal. A cég a Tic Tac és a Nutella eladásaival is elégedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >