A Ferrero megvette a Blue Bunny jégkrémet gyártó Wells Enterprises-t
Az olasz Ferrero Group bejelentette, hogy megállapodott a Wells Enterprises fagylalt- és édességgyártó cég felvásárlásáról. A tranzakció összegét a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az ügylet keretében a Ferrero megszerzi a Blue Bunny, a Blue Ribbon Classics, a Bomb Pop és a Halo Top fagylaltmárkákat.
A Wells Enterprises önálló vállalkozásként működik tovább, irodái az iowai Le Marsban, a gyártás pedig Le Marsban, a nevadai Hendersonban és a New York-i Dunkirkben történik.
A tranzakció lezárását követően Mike Wells vezérigazgató tanácsadóként segíti majd az átmenetet.
A Ferrero a vállalat jelenlegi elnökét, Liam Killeen-t nevezi ki vezérigazgatónak, és a meglévő vezetői csapat is megmarad.
„Mi egy 100 éves vállalat vagyunk, amely arra összpontosít, hogy alkalmazkodjon a következő 100 évhez” – nyilatkozta Mike Wells. „A Ferrero hasonlóan gondolkodik mint mi és elkötelezett amellett, hogy kiváló, prémium minőségű, édes csomagolt élelmiszertermékekkel szerezzen örömet a fogyasztóknak világszerte. Ez a felvásárlás a lehető legjobb kezekbe helyezi vállalatunkat, és alig várom, hogy a teljes Wells-csapatot és a Ferrerót támogathassam az átmenet során.”
Az ügylet révén a Ferrero és kapcsolt vállalatai immár több mint 8000 alkalmazottat foglalkoztatnak az Észak-Amerikában működő kilenc irodában és 18 üzemben.
Giovanni Ferrero, a Ferrero csoport ügyvezető elnöke az akvizíciót kommentálva a következőket mondta:
„E partnerség mindkét fél számára előnyös, hiszen fagylaltszakértőket és az édességgyártás bajnokait egyesíti. Együtt erősek vagyunk, és a helyzetünk is alkalmas arra, hogy a fagylaltpiacon növekedjünk és álljuk a versenyt”.
„Miközben a Wells egyik családtól a másikhoz kerül, elkötelezettségünk változatlan a hosszú és sikeres jövő mellett, építve e fantasztikus termékek örökségére, és gondoskodva a Le Marsban dolgozók és a szélesebb közösség jólétéről.”
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >Zöld utat engedett az EU a horvát Fortenova felvásárlásának
Jóváhagyták az EU illetékes hatóságai a horvát Fortenova Group Pavao…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >