A Ferrero megvette a Blue Bunny jégkrémet gyártó Wells Enterprises-t
Az olasz Ferrero Group bejelentette, hogy megállapodott a Wells Enterprises fagylalt- és édességgyártó cég felvásárlásáról. A tranzakció összegét a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az ügylet keretében a Ferrero megszerzi a Blue Bunny, a Blue Ribbon Classics, a Bomb Pop és a Halo Top fagylaltmárkákat.
A Wells Enterprises önálló vállalkozásként működik tovább, irodái az iowai Le Marsban, a gyártás pedig Le Marsban, a nevadai Hendersonban és a New York-i Dunkirkben történik.
A tranzakció lezárását követően Mike Wells vezérigazgató tanácsadóként segíti majd az átmenetet.
A Ferrero a vállalat jelenlegi elnökét, Liam Killeen-t nevezi ki vezérigazgatónak, és a meglévő vezetői csapat is megmarad.
„Mi egy 100 éves vállalat vagyunk, amely arra összpontosít, hogy alkalmazkodjon a következő 100 évhez” – nyilatkozta Mike Wells. „A Ferrero hasonlóan gondolkodik mint mi és elkötelezett amellett, hogy kiváló, prémium minőségű, édes csomagolt élelmiszertermékekkel szerezzen örömet a fogyasztóknak világszerte. Ez a felvásárlás a lehető legjobb kezekbe helyezi vállalatunkat, és alig várom, hogy a teljes Wells-csapatot és a Ferrerót támogathassam az átmenet során.”
Az ügylet révén a Ferrero és kapcsolt vállalatai immár több mint 8000 alkalmazottat foglalkoztatnak az Észak-Amerikában működő kilenc irodában és 18 üzemben.
Giovanni Ferrero, a Ferrero csoport ügyvezető elnöke az akvizíciót kommentálva a következőket mondta:
„E partnerség mindkét fél számára előnyös, hiszen fagylaltszakértőket és az édességgyártás bajnokait egyesíti. Együtt erősek vagyunk, és a helyzetünk is alkalmas arra, hogy a fagylaltpiacon növekedjünk és álljuk a versenyt”.
„Miközben a Wells egyik családtól a másikhoz kerül, elkötelezettségünk változatlan a hosszú és sikeres jövő mellett, építve e fantasztikus termékek örökségére, és gondoskodva a Le Marsban dolgozók és a szélesebb közösség jólétéről.”
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Ősszel jöhet a növényi alapú Nutella
Hónapokig tartó híresztelések után a Ferrero bejelentette a növényi alapú…
Tovább olvasom >Támogatja az EU erdőirtás elleni rendeletét a Nestlé, a Mars Wrigley és a Ferrero
Az EU erdőirtás elleni rendelete december 30-tól kötelezi a kakaót,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >