A férfias ital
Férfias ital a sör – e vélekedést pedig a GfK Hungária és a Szonda Ipsos PMX adatbázisának 2006. II. féléves adatai is alátámasztják. A számos választható ital közül ez az, amelynek fogyasztói köre talán a legszembeötlőbb nem, kor, végzettség és státus szerinti jellemzőket mutatja.A 15 évnél idősebb teljes lakosságot vizsgálva megállapítható, hogy minden második ember fogyaszt sört. A férfilakosság körében ez az arány némiképp magasabb, 58 százalékot ér el. A 15–17 éves korosztálynak már közel 43 százaléka fogyaszt sört – többségük (26 százalék) azonban kifejezetten ritkán. A 18–29 éves korosztályban már 44 százalékot tesz ki a fogyasztók tábora. A legintenzívebb, úgynevezett „heavy” fogyasztók a 40–59 éves korosztályba tartoznak. A fogyasztók végzettségét vizsgálva pedig megállapítható, hogy a főiskolai és egyetemi végzettséggel rendelkezők azok, akiknek legnagyobb hányada – 59 százalékuk – otthon is fogyaszt sört.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >