A férfias ital
Férfias ital a sör – e vélekedést pedig a GfK Hungária és a Szonda Ipsos PMX adatbázisának 2006. II. féléves adatai is alátámasztják. A számos választható ital közül ez az, amelynek fogyasztói köre talán a legszembeötlőbb nem, kor, végzettség és státus szerinti jellemzőket mutatja.A 15 évnél idősebb teljes lakosságot vizsgálva megállapítható, hogy minden második ember fogyaszt sört. A férfilakosság körében ez az arány némiképp magasabb, 58 százalékot ér el. A 15–17 éves korosztálynak már közel 43 százaléka fogyaszt sört – többségük (26 százalék) azonban kifejezetten ritkán. A 18–29 éves korosztályban már 44 százalékot tesz ki a fogyasztók tábora. A legintenzívebb, úgynevezett „heavy” fogyasztók a 40–59 éves korosztályba tartoznak. A fogyasztók végzettségét vizsgálva pedig megállapítható, hogy a főiskolai és egyetemi végzettséggel rendelkezők azok, akiknek legnagyobb hányada – 59 százalékuk – otthon is fogyaszt sört.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >